יום שישי, 19 ביוני 2015

עוגת אננס הפוכה ללא גלוטן במולטיקייק


אני מודה..זאת הפעם הראשונה שלי שאני מכינה עוגת אננס הפוכה.
בדרך כלל שאני רואה שחברים שלי בפייסבוק מפרסמים כזאת עוגה אני מריירת קלות
ומשום מה אף פעם לא חשבתי להכין את העוגה הזאת.
עד שנחתה אצלי בבית קופסת שימורים של טבעות אננס (תודה שופרסל) שלא היה בה שימוש וככה נולדה העוגה הזאת.
מצרכים:
כוס וחצי קמח ללא גלוטן
2 ביצים
רבע כוס שמן
1 כפית אבקת אפיה
1 כוס מיץ מהשימורים של האננס
6 פרוסות אננס
2 כפות סוכר קוקוס (אפשר להמיר בסוכר רגיל או ממתיק)

אופן ההכנה
מערבבים את הביצים, השמן,הסוכר והאבקת אפיה עד לקבלת מרקם נוזלי אחיד.
מוסיפים את הקמח וממשיכים לערבב. לבסוף מוסיפים את כוס מיץ האננס ומערבבים עד לקבלת מרקם אחיד ונטול גושים.
בתבנית הפיצה (השטוחה) של המולטייק מניחים 3 טבעות של פרוסות אננס ומטגנים כ-4 דקות.
מכסים את האננס בבלילה עד לקו העליון של הפלטה התחתונה.
אופים כ-8 דקות

בתאבון kiss






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה