יום שבת, 31 בינואר 2015

THE CHILDREN'S PLACE מגיעה לישראל ומציגה חורף יפה במיוחד




אם בעבר כל נסיעה לחו"ל ולא משנה אם מטרת הנסיעה היתה ביזנס או פלז'ר כללה בתוכה רשימת קניות ארוכה בסניף המקומי של "THE CHILDREN'S PLACE"
אז היום כבר אין בכך צורך. כי ענקית האופנה לילדים "דה צילדרנס פלייס" נחתה לאחרונה בארץ והיא מביאה לנו שלל רחב של בגדי ילדים יפים ואיכותיים מגיל לידה (NB) ועד גיל 10.




הוזמנתי לסקר ולכן ביקרתי בסניף אשדוד הממוקם במתחם סטאר סנטר, כבר בכניסה לחנות קשה היה לי להתעלם מהיופי והצבעוניות הססגונית של הבגדים.
עוד דבר שרוב ההורים ישמחו בוודאי לשמוע שהפריטים בחנות מחולקים באופן כמעט שווה בין פריטי לבוש לבנות ופרטי לבוש לבנים. למרות שאני אמא לגמד מחמד מתוקה במיוחד כמעט בכל ביקור שלי בחנות בגדים אני מתאכזבת עבור ההורים לבנים כשאני רואה כמה ההיצע לבנים נמוך ופחות אטרקטיבי לעמות ההיצע לבנות.
רשת "דה צילדרנס פלייס" מביאה לנו ההורים מגוון רחב של בגדי קז'ואל ואף בגדים מחוייטים בגזרות מחמיאות המותאמות לגילאי הילדים (לא תמצאו פה חולצות בטן וחצאיות מיני) .







המחירים ברשת "דה צילדרנס פלייס" דיי תואמים למחירים בשאר רשתות האופנה לילדים ובסוף עונה (שזה פחות או יותר 90% מהשנה) ניתן למצוא כאן פריטים במחירים מצחיקים.

לדוגמא: נעלים מקסימות שרכשתי עבור הגמד מחמד בעלות של 30 ש"ח בלבד.



ואתם חושבים שזה כל מה שהיא קיבלה? אז אתם טועים ובגדול. קשה היה לי להתאפק והגמד הביתי הרוויחה





מומלץ לבקר בדף הפייסבוק של "דה צילדרנס פלייס" ולעקוב אחרי ההטבות וההפתעות שהם מציעים לחברי הדף.
כגון התחרות שמתנהלת שם בימים אלה שבה כל יום 2 גולשים שיעלו תמונה של ילדיהם בלבוש חורפי יזכו בתווי קניה ע"ס 200 ש"ח לקניה ברשת.
לדף הפעילות : פעילות "דה צילדרנס פלייס"
רשת "דה צילדרנס פלייס"  מונה בארץ מעל ל20 סניפים
לרשימת הסניפים המלאה - סניפי "דה צילדרנס פלייס" 


 




תתחדשו kiss




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה