יום חמישי, 29 בינואר 2015

חורף חם עם מעילי keds kids




תמיד בתחילתו של החורף אני מוצאת את עצמי מתרוצצת בין חנויות על מנת לקנות לגמד מחמד מעיל.
ומשנה לשנה הסיפור נהיה לי יותר ויותר מסובך כי רוב המעילים שאני מוצאת בחנויות הם מעילים נפוכים ו"שמנים" .
אומנם המעילים הנפוכים מאוד מחממים אבל שאני חושבת על הבת שלי שצריכה לצאת בהפסקה לחצר בית הספר והאופציות שלה הן המעיל השמנמן אני יודעת בוודאות שהיא תשאיר אותו בכיתה כי לא נוח לה לשחק ולהתרוצץ איתו (וזה כבר קרה לי איתה בעברangry).
אז בשיאו של ה"מצוד" אחר המעיל המושלם נתקלתי בקולקציית מעילי הניילון החדשים של keds kids

 
המעילים של קדס קידס דקים וקלילים עם תיפורי קווילט ומילוי איכותי היוצר אפקט מחמם מאוד. למעילים כיסים צדדיים נוחים ופרקטיים וכובע קפוצ'ון.
 
המעילים עשויים בטכנולוגיית  Water Repellent- טכנולוגיה חדשנית אשר דוחה כניסה של מים ושומרת על הילד יבש.
המעילים מעוצבים בגזרה אופנתית ומגיעים במבחר צבעים: שחור, כחול נייבי, וורוד פוקסיה.
 
ובשביל לשמח אתכם עוד יותר תראו איזה הנחות מעולות יש עד סוף החודש בקדס קידס
 
לאתר : keds kids
 
 
תתחדשו kiss
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה