יום ראשון, 17 באפריל 2016

yoffi של מתנות לחג


חג הפסח קרב ובא וזה הזמן להתעסק באחד מהדברים שעושים את החג יותר כייפי ומרגש, מתנות החג.
ולכן בימים עמוסים אלה רבים מאיתנו מוצאים את עצמם במעבר בין חנויות על מנת למצוא את המתנה המושלמת לחברים, למשפחה ולמארחים.
עד כאן זה דיי פשוט אבל מה עושים שמדובר על משפחה או חברים שגרים מעבר לים? מה אפשר לתת לאנשים שהדבר היחיד שחסר להם זה הניחוח הארץ ישראלי הישן והטוב.
אם גם אתם מתעסקים בסוגיה הזאת הגיע הזמן שתכירו את yoffi 
yoffi הינו מיזם חדש המציע מארזי גורמה בניחוח ישראלי המותאמים בין היתר למשלוח עבור יקריכם מעבר לים.

Yoffi מספקת מגוון מתנות קולינריות מעוצבות וייחודיות, המעניקות טעימה משובחת מהטבע.
ב Yoffi עמלו רבות על בחירת המוצרים והתאמת ההרכבים המייצגים בצורה הטובה, הבריאה והמרגשת ביותר את השפע של טעמי ישראל עם דגש מיוחד על חומרי גלם באיכות משובחת, ללא חומרים משמרים וצבעי טעם וריח.
כל המוצרים במארזי Yoffi הינם כשרים פרווה וכל מוצרי חג הפסח כמובן כשל"פ.
כל מוצרי Yoffi מוגשים במארזים מעוצבים סגורים הרמטית, רב שימושיים וידידותיים לסביבה. 
 
 
לדברי מייסד המיזם ארקדי מאיופיס: "כחברה משפחתית הפועלת מתוך אהבה אמיתית לארץ ומתוך תחושת שליחות להפיץ אל העולם את טעמיה המשובחים, מוצרינו מבוססים על מתכונים משפחתיים ועל טעמים מסורתיים, מחומרי הגלם המובחרים ביותר, בייצור ישראלי איכותי. בחרנו בקפידה את השותפים לדרך ולתהליך הייצור: חקלאים, דבוראים ומפעלי בוטיק משפחתיים המתמחים במוצרי בריאות איכותיים מן הטבע – כולם תוצרת כחול לבן".

באתר "yoffi" ניתן למצוא מגוון רחב של מארזים יחודיים המתאימים לחג הפסח הכוללים סוגים שונים של תה, ממרחים בטעמים שונים (חלווה, תמרים, חרובים, דבש), מארזי מצות בטעמים שונים (טבעי, שום, מלוח)
המארזים של "YOFFI" שובים את הלב בצבעוניות קסומה ואלגנטית.
 
דרך הרכישה והמשלוח פשוטה ונוחה במיוחד, באמצעות אתר האינטרנט. ב-Yoffi ידאגו שהחבילה אל האורח שלכם במלון בארץ או ישלחו בשמכם מארז לכל יעד בעולם, לבית או לבית העסק.
מוצרי Yoffi וכן המארזים לפסח נמכרים בחנויות המובחרות, ברשתות Domo ו-Zer4U וכן בדיוטי פרי בנתב"ג. 
לפרטים נוספים, צפיה במארזי החברה ולהזמנות : yoffi






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה