יום שלישי, 5 באפריל 2016

רשת SCOOP מציגה קולקצית קפסולה בעיצובה של ליאת אשורי

רשת ההנעלה הפופולרית SCOOP, משיקה קולקציית קפסולה לנשים, בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי.  
הקולקציה כוללת מגוון נעלים לנשים. נעליים שטוחות, נעלי אוקספורד ונעלי עקב.

אשורי הדוגלת ביופי ופרקטיות לצד נוחות ללא פשרות עיצבה קולקציה שתיתן מענה לכל אישה ולצרכים שלה.
לדברי אשורי : "בקולקציית הקפסולה החדשה לנשים של סקופ, בכול דגם יש משהו שייתן טוויסט ושדרוג למראה הכללי ומבלי להתפשר על נוחות".
בקולקציה ניתן למצוא נעלי ערב בעלי עקב בגובה "הגיוני" (לדברי אשורי) הנוחות להליכה ושומרות על יציבות האישה.
נעלי אוספורד שיקיות למראה יומיומי צעיר ואופנתי, סנדלים שטוחות ונוחות ליום ממושך.

בקולקציה שולט הצבע השחור, לדברי אשורי "זה לא סוד שאני הכי מחוברת לצבע הנצחי הזה שתמיד עובד לכולנו לפני הכל ובנוסף לכל היתר, לכל אישה בארץ ובעולם יש לפחות זוג אחד בצבע השחור".
 
ההשראה לקולקציה – הנשים בחיי:
לדברי אשורי: "במסגרת העבודה אני פוגשת במגוון נשים רבות. במהלך שהותי עימן אני נקשרת, מתחברת, מכירה אותן ומגלה כמה הן חזקות, עמוקות ומלאות השראה וחיות. המגוון הרב אליו אני נחשפת, מוכיח כמה שונה ומיוחדת כל אחת  בסגנונה האישי, במפעל חייה ובאישיות. דבר אחד משותף לכולנו: תמיד נרצה להיראות במיטבנו. הנשים בחיי מפרות אותי ומעניקות לי השראה, בזכותן הצלחתי לגלם את הטיפים כך שבכל נעל שילבתי בכל נעל את הטענות והשבחים מהניסיון איתן- וכמובן בנגיעה עם הסטייל שלי".
ליאת אשורי חיה ונושמת אופנה עם ניסיון ויידע רב (למעלה מ-15 שנים). ברזומה שלה קצר הדף מלהכיל תוכניות טלוויזיה רבות, קטלוגים, שערים לעיתונים , תצוגות אופנה, הלבשת אמנים, עיצוב קולקציות בגדים , תכשיטים ונעליים והיד עוד נטויה...
לאור  המגוון האינסופי שאליו היא נחשפת והעובדה שהיא מכירה מקרוב מה אנשים רוצים באמת, היא יודעת להתאים לכל אחד מה שנכון בשבילו, מתוך הנחה שטיפוח ולייף סטייל הם אחד הפרמטרים החשובים לביטחון עצמי של האדם, למראה החיצוני שלנו ישנה חשיבות גדולה ובתכלס, אנחנו מרגישים טוב יותר כשאנחנו נראים טוב , משדרים הצלחה ובעיקר כשאנחנו אוהבים את עצמנו.

מחירים לצרכן:
סנדלי/ נעלי עקב-99.90-149.90 ₪
סניקרס – 99.90-129.90 ₪
נעלי בובה – 69.90-99.90  ₪
נעלי קשירה –149.90-199.90 ₪ 

קולקצית הקפסולה של ליאת אשורי מתווספת לקולקצית הקיץ הססגונית של סקופ. בקולקציה מבחר רחב של נעלי נשים במגוון סגנונות, נעלי וסנדלני ילדים ונעלי גברים אלגנטיות וספורט אלגנט.
 
לצפיה בקולקציה וברור סניפים : SCOOP
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה