יום שישי, 1 באפריל 2016

Life Baby's Natural Care- סדרת טיפוח לתינוקות ופעוטות מבית סופר פארם



 
לייף, מותג הבית המוכר והאהוב מבית סופר פארם משיק בימים אלה סדרת טיפוח חדשנית
ומפנקת על בסיס טבעי\אורגני עבור תינוקות ופעוטות.
 
סדרת הטיפוח Life Baby's Natural Care מיוצרת מרכיבים טבעיים עשירים בוויטמינים המסייעים בניקוי, טיפוח והגנה על עורם העדין של תינוקות וילדים ובהם: גזר, פאפיה, וניל ואכניצאה, תה ירוק אורגני, מלפפון ואלוורה.  
מוצרי הסדרה בעלי ניחוח עדין ורענן הנשאר לאורך זמן ומעניק לגוף ולשיער ריח של ניקיון טבעי.
הסדרה כוללת ארבעה מוצרים והיא סדרת הטיפוח לתינוקות ולילדים היחידה בישראל הנושאת את תו התקן BDIH – תקינה גרמנית מהגבוהות והמחמירות ביותר בעולם למוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים.
תו ה-BDIH מאושר הן על ידי ארגון היצרנים האירופאים והן על ידי הפדרציה הגרמנית לתרופות
והוא מבטיח שימוש ברכיבים ממקורות טבעיים בלבד.
בנוסף, מוצרי סדרת Life Baby's Natural Care אינם מכילים פראבנים, SLS, ללא צבע וללא רכיבים מהונדסים גנטית.
את הסדרה החדשה מייצרת עבור סופר-פארם חברת 'אננדה ביו-קוסמטיק', המתמחה בפיתוח תכשירי טיפוח ממקורות טבעיים ואורגניים בלבד והיא אחת ממאה חברות בעולם הנהנות מתקן BDIH.
גם מבחינת המחיר סדרת Life Baby's Natural Care לא מאכזבת והיא זולה בכ-20% ממובילי השוק.

לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק ומשנה למנכ"ל סופר-פארם: "לייף חרת על דגלו להציע למשפחה הישראלית מוצרים חדשניים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים, ורק בשנה האחרונה השקנו למעלה מ-20 מוצרים תחת לייף בייביז. זיהינו כי תחום מוצרי הטיפוח הטבעיים גדל בשיעורים דו ספרתיים בסופר-פארם בשנים האחרונות, במיוחד בתחום התינוקות. אחד החסמים העיקריים בקטגוריה זו הוא המחיר ואנחנו שמחים להנגיש ללקוחותינו מוצרים חדשניים ואיכותיים במחיר אטרקטיבי הזול בכ-20%-70% ממובילי השוק."
 
לדברי אופיר ענבר מנהל לייף בסופר- פארם: "לפני שנה וחצי התחלנו במהפכה הצרכנית בתחום התינוקות עם השקת חיתולי לייף בייביז - חיתול פרימיום איכותי במחיר אטרקטיבי שהביא להוזלה של 9 אחוז במחיר לחיתול. עתה אנו מביאים בשורת איכות ומחיר בתחום הטיפוח הטבעי."
 

 
מוצרי הסדרה:
 
 לתינוקות בגילאים 0- 3:
 
Life Baby's סבון טבעי לתינוקות
מבוסס על תמציות צמחים טהורות, ויטמינים ומיצוי שמנים טבעיים לטיפוח ולשמירה על הלחות הטבעית של עורו העדין של התינוק, בהם: אכינצאה-אנטי בקטריאלי טבעי, אלוורה-להוספת לחות והרגעת העור- מומלץ לרחצה באזור החיתול במקרה של תפרחת חיתולים ולאמבט מרגיע לפני השינה. תה ירוק- להרגעת העור ולתוספת נוגדי חמצון טבעיים.
400 מ"ל. מחיר: 29.90 שקלים.

Life Baby's שמפו טבעי לתינוקות
מכיל את תרכובת הצמחים המצויה בסבון, בתוספת מיצוי סלק מתוק לטיפוח עדין, שמירה על היגיינת הקרקפת והענקת תמיכה טבעית במקרה של עור מגורה או יובש.
400 מ"ל. מחיר: 29.90 שקלים.

לילדים מגיל 3 ומעלה:
 
Life Kids שמפו  טבעי לילדים
מבוסס על תמציות צמחים טהורות מגידול טבעי ,ויטמינים ומיצוי שמנים טבעיים לרחצה, טיפוח ושמירה על מאזן הלחות הטבעי של עור הקרקפת והשיער, בהם: מיצוי סובין אורז - להגנה מפגעי מזג האוויר ומניעת נזקי קרינה וזיהום, מיצוי מלפפון - להרגעת עור מגורה, מיצוי תה ירוק- להרגעת העור ולתוספת נוגדי חמצון טבעיים, וניל טהור- מטפח את העור ובעל השפעה ארומתרפית באיזון מצב הרוח לפני השינה.
400 מ"ל. מחיר: 29.90 שקלים.

Life Kids סבון טבעי לילדים
מועשר בתה ירוק אורגני ומלפפון, המסייעים בהגנה ובטיפוח עור עדין של ילדים. מכיל שילוב מיטבי של תמציות סובין אורז, אלוורה לניקוי יסודי והענקת לחות. בשילוב וויטמינים טבעיים ווניל טהור המסייעים להרגעת העור.
400 מ"ל. מחיר: 29.90 שקלים.


את כל מוצרי הסדרה ניתן להשיג ברשת סופר פארם
לאתר הבית וברור סניפים : סופר פארם






תגובה 1:

  1. השמפו מונע נשירת שיער, והוא ממולץ לכולם. יש לו ניחוח נפלא והשפעה מרגיעה, חג שמח :)

    השבמחק