יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

הערכה המושלמת לעולים לכיתה א'


אורית אללי, 47, מרחובות,נשואה+2 בנות, השתחררה לפני שנה מקריירה צבאית ענפה, שבה שירתה בחייל משאבי האנוש, בדרגת אלוף משנה. מאז ומתמיד אהבה אורית אתגרים ואחריות גדולה על הכתפיים, במיוחד כאלו שבהם היתה צריכה לפרוץ את תקרת הזכוכית של צה"ל. במאי 21 כשהשתחררה צה"ל, עוד לא היו לה תוכניות גדולות והיא לראשונה העדיפה להיות בבית עם שתי בנותיה, בגילאי 6.5, 7.5 , במיוחד בתקופה שבה השתוללה בחוץ הקורונה והתא המשפחתי קיבל תפנית חדשה ועדיפות ראשונה.

"היינו 24/7 אני והבנות בבית, עובדה שאפשרה לי ללמוד דברים חדשים ולהיפתח לדברים נוספים שלא הכרתי. היה לי רצון וזמן להשקיע בהן והתחלתי לחשוב איך מכינים ילדה לכיתה א'", מספרת אורית. תחילה החלה בשלב של איסוף חומרים ומידע ומהר מאוד הבינה אורית שאותיות ומספרים, זו לא ההכנה היחידה שהילד/ה צריכים לפני המעבר הגדול לבית הספר. אורית החלה לארגן ולבנות תהליך מעצים עבור בתה הבכורה ועבור בת של חברה ודאגה לתעד את כל התהליך כדי לשמור אותו לבתה השנייה – כך נולד הספר "אני עולה לכיתה א'" שמלווה בתמונות של הילדות.


הספר "אני עולה לכיתה א'" בהוצאת מדיה 10, נולד כמתנה מאימא לבת וכולל תהליך מעצים וחוויתי שבו כל המשפחה לקוחת חלק ועורכת טקס מיוחד, לקראת המעבר של הילד/ה לבית הספר. "אנחנו אוהבים לציין תחנות חיים כמו בר או בת מצווה, סוויט 16, סיום תיכון וכעת ישנה הזדמנות לחגוג ולהנציח את הרגע שבו הילדים עולים לכיתה א' באופן חוויתי יותר ומעצים" משתפת אורית

המארז כולל קופסא מיוחדת שבה ממלאים ברכות מכל בני המשפחה וגם הילד/ה מברכים את עצמם, בתוך הקופסא תמצאו גם שלט לטקס "אני עולה לכיתה א'", כובע של אוניברסיטה כמו בחו"ל לציין את סיום התקופה עם סלפי, כוכבים של ברכות, ברכה ליום הולדת, רשימת המלצות להתנהגות נאותה בבית הספר שהמשפחה מקריאים לילד/ה כדוגמת: מה עושים כשיש צלצול? מה עושים כשלא יודעים את התשובה לשאלה של המורה? מתי פונים למורה? ובנוסף הערכה כוללת גם ספר שמלווה את כל התהליך עם ברקוד לסריקה שכולל הוראות ברורות ומפורטות לאיך מנהלים את הטקס באופן בייתי. 


היה חשוב לאורית ליצור מוצר חדשני עם ערך מוסף, שיקנה להורים אפשרות שיעצים את הילדים ברגע החשוב בחייהם. בדיוק כפי שהכינה במיוחד עבור הבנות שלה, כשהיתה עוד אמא קרייריסטית ולא רצתה לפספס אף רגע חשוב.


ערכה מלאה של "אני עולה לכיתה א" ניתן להשיג בעלות 199 ₪

הספר "אני עולה לכיתה א'" ניתן להשיג בעלות של 79 ₪

 

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה:

http://www.media-10.co.il

 

 

 

 

קרדיט צילום: אורית אללי, מירב נתן.

 

               

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה