יום שני, 29 ביוני 2020

נבחרת התוספות החלומיות של דומינו'ס פיצה


החופש הגדול בפתח ואיתו הניגון החוזר שנשמע בבתים רבים ברחבי הארץ, "אנחנו רוצים פיצההההה". עד כאן הכל טוב, יפה וגם טעים אבל מה עושים עם סרבן הפיצות שבמשפחה. זה שאוהב פיצה (כי איך אפשר שלא לאהוב) אבל דווקא שלכולם מתחשק בא לו משהו אחר..
פתרון טעים במיוחד מציעים לנו דומינו'ס פיצה שמרחיבה את תפריטה ומשיקה מנות חדשות המתווספות לתפריט הפיצות:
Domino's wings ברוטב ויאטנמי,   Chicken bitesטעימים עם מגוון רטבים, Cheesy rolls מוצרלה זיתים, Cheesy rolls מוצרלה, חמאה ועשבי תיבול, Cheesy rolls טבעוני, לחם שום בגירסא עולמית חדשה, ו- Cinnamon bitesעם רוטב אייסינג וניל מפנק (גם בגירסא טבעונית).


את כל התענוג הזה מזמינים בקלות באתר או באפליקציה וכל מה שנותר זה לחכות בסבלנות חצי שעה עד שהשליח מגיע. בגלל שאנחנו משפחה שקשה לה להגיע להחלטות, דגמנו את רוב המנות החדשות שהציפו את הבית בניחוחות וטעמים שהשאירו לנו חשק לעוד. גם הצליאקי שבמשפחה לא נשאר מקופח ועבורו הוזמנה פיצה משפחתית נטולת גלוטן מלאה תוספות מגוונות...טעים !!


וכמובן, לא לשכוח להשאיר מקום לקינוח !! 

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי דומינו'ס פיצה: "התקופה המאתגרת כיום משנה סדרי עולם. תחום משלוחי המזון עד הבית מתעצם ועובר שינוי, כשכיום יותר ויותר לקוחות מעדיפים להזמין את האוכל עד הבית וליהנות מערב או בילוי עם המשפחה והחברים. מסיבה זו החלטנו להגדיל את ההיצע ולהרחיב את התפריט שלנו אל עולמות נוספים מעבר לתפריט הפיצות כך שכל אחד בבית יכול למצוא את הדברים שהוא ממש אוהב. המנות החדשות יאפשרו לנו להגיע לקהלי יעד נוספים וחדשים וגם להגדיל את ההזמנות בקרב לקוחותינו. השקה זו הינה המהלך הראשון חם מהתנור ממגוון מנות חדשות שעתידות להכנס לתפריט" .

לרגל ההשקה הרשת מציעה שתי הטבות אטרקטיביות לבחירת הלקוחות:
משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ + הטבה נוספת למזמינים בדיגיטל במשך השבועיים הראשונים להשקה במחיר של 79.9 ₪.
2 משפחתיות + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 140 ₪ (מוצרים נלווים/קינוחים מסוימים בתוספת תשלום).
·        ניתן להמיר את הפיצה המשפחתית במשפחתית נטולת גלוטן בתוספת של 3 ₪.

לצפייה בתפריט ולהזמנותדומינו'ס פיצה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה