יום שבת, 20 ביוני 2020

כוס הפלא - The right cup


הקיץ כבר בפתח וזה הזמן להחזיר את משמעת המים לתוקף. עבורי ועבור ועוד רבים אחרים המתקשים לשתות מים ונאלצים לשתות משקאות ממותקים ומוגזים גאדג'טשופ, חנות הגאדג'טים והמתנות המובילה בישראל מציגה את  The right cup, כוס פלא המפעילה מניפולציה חושית על מוח השותה, הגורמת לאשליה של שתיית מים מתוקים במגוון טעמים.
The right cup גורמת לאנשים לשתות יותר מים ולצרוך פחות סוכר. היא אינה משנה את הרכב המים בה, אם כי מתעתעת במוח השותה לחשוב כי הוא לוגם מים בטעמים כשלמעשה שותה מים רגילים לחלוטין. הכוס מבוססת על העיקרון כי לפי מחקרים מדעיים כ-80% מחוויית הטעם מגיעה מחוש הריח. הכוס מכילה 330 מ"ל ובנויה משלושה חלקים, החלק החיצוני שכולל מעטפת פלסטיק קשיחה ושקופה בטוחה לשתייה (ללא BFA), החלק הפנימי שמגיע בצבעים על פי טעם המשקה הנבחר והחלק העליון הוא טבעת השתייה שכוללת ריח ותמצית טעם בהתאמה לאותו הטעם. השילוב בין הצבע, הריח והטעם, מצליח להביא לכך שהמוח מבין שהוא הולך לשתות מיץ בטעם הנבחר ולמעשה שותה מים רגילים ובריאים.

חומרי ההרחה שבכוס מחזיקים עד 8 חודשים של שימוש. את הכוס רצוי לשטוף באופן ידני ולא במדיח כלים ולאפסנה בצורה הפוכה לצורך הארכת חייה. הכוס מאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי והאמריקאי. את The right cup  ניתן להשיג בטעמים: תפוז, ענבים, פירות יער, קולה, תפוח ואפרסק.
The right cup בטעם ענבים שהתקבלה לסקירה עברה בין ידיהם של בני הבית ולהלן המסקנות: אני - הכוס בעלת ריח חזק של הענבים חזק. טבעת השתייה מתקתקה ובזמן השתיה נוצרת תחושה של שתיה ממותקת. בשימושים הראשונים גם נותר טעם מתקתק בפה לאחר השתיה.
התתרן שבמשפחה - ציין שלמרות שאין לו חוש ריח הוא מרגיש טעם מתקתק בשתיה ולאחריה. היורשת - כיחידה ששותה באופן בלעדי רק מים בבית הכוס לא היתה כל כך אפקטיבית עבורה. 

להשיג באתרים: גאדג'טשופ וסוואג
המחיר: כ- 69 שקלים לכוס.


קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה