יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

חורף מטופח עם SeboCalm




אם גם את סובלת בעונת המעבר ובתקופת החורף מעור יבש, אדמומי ומגורה כדאי שתכירי את שיטת 3 השלבים לטיפול בעור אדמומי ויבש של מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל והאיכותי SeboCalm.


שלב 1: לניקוי עור רגיש ואדמומי - סבון פנים לניקוי עור עדין
סבון פנים עדין במיוחד, המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS), המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי. הסבון מסיר ביעילות איפור, לכלוך ובוהק שומני ומותיר את העור רך, נקי ורענן. מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור. 
מחיר: 79.90 ₪ לתכולה של 150 מ"ל.

שלב 2: לתחושת קירור ורוגע והגברת הלחות- סרום טיפוח להרגעת עור רגיש
סרום טיפוח המעניק תחושת קירור והרגעה מיידית לעור הפנים. בעל מרקם קליל הנספג במהירות, תוך העשרת העור בתמציות צמחים וויטמינים חיוניים. מכיל תמצית פרחי יערה ואלוה ברבדנסיס לצינון והרגעת העור ושמן אובליפיכה לריכוך העור ולשמירה על גמישותו. מותיר את העור רך, קטיפתי ונעים למגע. 
מחיר :99.90 ₪ לתכולה של 60 מ"ל.


שלב 3: להרגעת עור אדמומי והענקת לחות לעור- קרם לחות לפנים
קרם ייחודי, בעל מרקם עדין ודל שומן, להרגעת עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות. יעילות הקרם נבדקה במחקר קליני. מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות, הסופחות עודפי שומן, מכווצות נקבוביות ושומרות על מאזן הלחות בעור. נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק. 
מחיר: 96.90 ₪ לתכולה של 70 מ"ל.

בנוסף, מותג סבוקלם מציע מבצע אטרקטיבי 25% הנחה על כל מוצרי סבוקלם, 

מתאריך 10.10.2018 עד 8.11.2018

להשיג את מוצרי סבוקלם ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובאתר סבוקלם.

עוד פרטים אודות המותג:
סבוקלם הוא מותג דרמו-קוסמטיקה, הפועל במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים. תכשירי החברה כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. החברה מציעה תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, אותם ניתן להשיג בבתי מרקחת.
התכשירים מפותחים ומיוצרים בישראל (כחול לבן), בגישה מדעית וברמת מחקר גבוהה וללא ניסוי בבע"ח.על תכשירי סבוקלם מתקיימת בקרת איכות קפדנית והקפדה על עמידה בתקנים בינלאומיים. כל התכשירים עוברים גם בדיקות היפואלרגניות וגם נבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה