יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

חדשות הטיפוח - אוקטובר 2018


  מבית בועז שטייןBronzing Pressed Powder

מותג האיפור בועז שטיין משיק ברונזר מינראלי דחוס למראה שזוף, אחיד ועמוק -Bronzing Pressed Powder. הברונזר מבית בועז שטיין מוצע באריזת קומפקט נוחה עם מראה וספוגית עשיר בפיגמנטים מינראליים טבעיים המעניקים מראה שזוף וחמים לעור הפנים. הפיגמנטים אורגניים מקבוצת המינראליים הנציצים MICA ומעניקים נקודות אור קסומות על עור הפנים. הברונזר יעניק מראה שזוף וטבעי ומתאים לכל גווני העור. על אף שמדובר באבקה דחוסה, היא מועשרת בחומרים מלחלחים לצד תמצית צמח הסילקה המסייעת לשמור על רקמת עור גמישה ומונעת ייבוש או כל תחושת כיווץ הגורמת לחוסר נוחות. לדברי שטיין: "אבקת ברונזר היא אינה תחליף לבסיס מייקאפ ליצירת מרקם אחיד של גוון העור, היא גם אינה חלופה לפודרה המקבעת את המייקאפ אל עור הפנים. השימוש בברונזר חייב להיות במסורה, כי נגיעות קלות באזור המרכזי של הלחיים, מרכז המצח, עצם האף ומרכז הסנטר יעניקו באופן הטבעי ביותר מראה של שיזוף טבעי. השימוש בכמות מדודה היא זו שתעניק תוצאה מרשימה וטבעית" 

להשיג בפרפומריות, קוסמטיקאיות ובמרכזים מקצועיים, מחיר: 129 ₪.
סדרת  URBANמבית NIVEA
סדרת  URBANמבית NIVEA מתרחבת ולקרם היום והלילה שבסדרה מצטרפות מסכות טיפוח חדשנית המעניקה מענה לצרכי העור בסביבה עירונית בעלת זיהום אוויר גבוה. המסכות משמרות את הלחות בעור, מונעות את התחמצנות התאים ומחזקות את מערכת ההגנה הטבעית של העור. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים נוגדי חמצון לחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור, תה ירוק ופרו ויטמין B5, אשר פועלים יחדיו ובעוצמה רבה להגנה על העור מפני זיהום האוויר. בסדרה: מסכת אורבן בדקה אחת, טיהור - בעלת נוסחה המכילה חמר לבן בעל תכונות טיהור ותמציות מגנוליה נוגדות חמצון. המסיכה מסירה תאי עור מתים ומספקת טיהור עמוק. מסכת אורבן בדקה אחת, לצמצום נקבוביות - בעלת נוסחה המכילה ג'ל חימום המטהר את העור ותמציות מגנוליה נוגדות חמצון. מסכת אורבן בדקה אחת, מועשרת בלחות -
בעלת נוסחה המכילה תה ירוק בעל תכונות נוגדות חמצון, וחומצה היאלורונית המעניקה לחות אינטנסיבית.

להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ
מחיר השקה: 29 ₪ לתכולת: 75  מ"ל (מחיר מלא: 39 ₪ ).


Eye Sensibio
'ביודרמה' מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי מצרף אל סדרת Sensibio, את  Sensibio Eye- ג'ל עיניים בעל מנגנון פעולה ביולוגי, המגביר את סף הסבילות של העור באזור רגיש זה ומעצים את עמידותו בפני גורמים מזיקים. ג'ל עיניים Sensibio Eye מרגיע מיד תחושות של אי נוחות וגירוי באזור העיניים, מפחית נפיחות, מצמצם הופעת קמטים, מחזק באופן ביולוגי את עמידות העור בפני גורמים מזיקים ומגביר את סף הסבילות של עור רגיש.  Sensibio Eye מתאפיין במרקם ג'ל-קרם קליל, מתאים לשימוש עם איפור, מתאים לעור רגיש, אינו מכיל בישום ופארבנים.

להשיג בסניפי רשת סופר פארם, מחיר מומלץ: 125 ₪, לשפורפרת המכילה 15 מ"ל.


קרם לחות לידיים מסדרת DRY SKIN של קמדיס
חברת הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומית "קמדיס" משיקה בהמשך למיתוג החדש שעברה לאחרונה ולהשקת אתר האונליין את קרם הלחות המזין לידיים מסדרת DRY SKIN. קרם לחות עשיר ומזין ידיים אשר מטרתו העיקרית להרגיע מידית עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי. שימוש קבוע יסייע בריכוך עור מחוספס וסדוק ובהשגת מראה עור חלק יותר. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס ומסייעת בשיקום עור הידיים כמו גם בהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. מתאים למבוגרים וילדים. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי נפלא של תרכובות הצמחים ממנו הוא מופק. הקרם אינו מכיל פראבנים ונבדק דרמטולוגית.

למידע נוסף ורכישה:  www.kamedis.co.il, מחיר השקה: 24 ₪ (מחיר רגיל: 30 ₪), בנוסף, ברכישה מעל 250 ₪ באתר, מקבלים את הקרם במתנה.
קולקציית הסתיו שלCHIC  
רגע לפני שהסתיו מגיע משיק מותג הלקים הפופולרי CHIC פלטת גוונים פסטלית, קרירה וצוננת במהדורה מוגבלת. הפלטה הפסטלית של שיק מציעה שישה גווני פסטל של אפרפר, תכלת, ירוק סלאדין, סגול לילך, ורוד בייבי וכן גוון לבן אבן. הגוונים הפסטלים אמנם משדרים קרירות ומנימליזם אך יחד עם זאת הם מעניקים אלגנטיות רכה וענוגה על אף היעדרות נוכחות בולטת ומודגשת של הצבע. כל אחת בהחלט תמצא את הגוון הפסטלי המתאים לה בקולקציה. המהדורה מציעה לקים ברמת שקיפות חלקית עד אטומה לחלוטין.

להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובפרפומריות, מחיר מומלץ: 19 ₪.


Berries shampoo - gel
MAGIRAY
מרחיבה את סדרת הספא ומשיקה את Berries shampoo-gel, מוצר רב תכליתי עדין ומלטף, המבוסס על תמציות 14 צמחי מרפא ופירות, שנועד לניקוי יסודי של עור הפנים, כמו גם שמפו מרענן לשיער וג'ל רחצה ריחני ונעים לגוף. הפורמולה הייחודית משלבת רכיבים הידועים בזכות השפעתם האנטי-דלקתית ובעלי עוצמה כאנטי אוקסידנטים, לצד מרכיבים המסירים את תאי העור המתים ובכך מאיצים את תהליך התחדשותו. הג'ל מפנק ונעים לעור הגוף, תורם לגמישותו, משפר את מרקמו ומעניק תחושת רעננות לאורך זמן וניחוח מתקתק של פירות יער משולב בארומה נעימה של פירות טרופיים.

לפרטים נוספים ולבירור נקודות מכירה: www.magiray.info, מחיר 59 ₪ (300 מ"ל). 

  




   
קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, אלון גנון, שי גבריאלי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה