יום שבת, 6 באוקטובר 2018

אמיגו מציגים את העונה החדשה של סופרגול


חובבי הכדורגל התפקדו..
חדש ובלעדי באתר אמיגו, העונה החדשה של סופרגול כבר כאן.
למי שלא מכיר את שיגעון הסופרגול (יש דבר כזה?),
מדובר באלבום מדבקות מהודר הכולל תמונות ומידע על כל קבוצות ליגת העל, כוכבי הליגה הלאומית, נבחרות ישראל נשים וגברים, כוכבי כל הזמנים ועוד. מדבקות הסופרגול מגיעות במעטפות המכילות 5 יח' ומעטפות זהב יוקרתיות המכילות 5 יח' של מדבקות אסים שבעזרתן ניתן למלא את האלבום וליצור את האוסף המושלם של כוכבי הכדורגל.
ועכשיו אליי, כאמא לבת הלומדת בכיתה ה' אני מוצאת את עצמי לא פעם שוברת את הראש מה לתת לבנים בכיתתה שחוגגים ימי הולדת. כי צעצועים זה כבר לא הקטע שלהם והאופציות האחרות שנשארות הן אינטימיות מידי לטעמי (בגדים, כסף וכאלה).. את הפתרון מצאתי באתר אמיגו המוכר בבלעדיות ערכות סופרגול מושלמות וסופר משתלמות, תראו לי את הילד שלא ישמח לקבל מתנה כזאת. באמיגו תמצאו ערכה הכוללת את אלבום המדבקות + 10 מעטפות סופרגול + 10 מעטפות זהב. מחיר הערכה הוא 49.90 ₪ בלבד (מכובד למידי עבור מתנת יומולדת).
בנוסף, ניתן להשיג באמיגו ערכות הכוללות אלבום + 25 מעטפות סופרגול + 25 מעטפות זהב ב- 99.90 ₪ וערכה הכוללת אלבום + 50 מעטפות סופרגול + 50 מעטפות זהב ב-199.90 ₪. 

אז בין אתם חובבי האיסוף, הורים המחפשים מתנה מיוחדת או הורים של אספנים חובבים, הכנסו לאתר אמיגו ותראו איזה מבצעים שווים ארגנו לכם שם על מנת ליצור איתכם את האלבום המושלם..

אז יאללה...גול !!!!!!!!!!!!

לפרטים נוספים ולהזמנות: אמיגו





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה