יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

Superfoods - המזון והתרופה של המחר



 
בשנים האחרונות הולכת וגוברת ההכרה בסגולותיהם המופלאות של מזונות-על. זוהי נבחרת מצומצמת של מזונות טבעיים, שערכם התזונתי ותועלתם הבריאותית עולים עשרת מונים על כל מזון אחר.
מחקרים מצאו כי מזונות אלו הם העשירים והמרוכזים ביותר ברכיבי תזונה חיוניים כגון: ויטמינים, מינרלים, אנזימים, נוגדי חמצון ופיטוכימיקלים רבים הפועלים יחדיו בגוף בסינרגיה, באופן שרכיב תזונה אחד מחזק את פעולתו של הרכיב האחר.

מזונות-על (סופרפודס) תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, עוזרים בתהליכי ריפוי ובמניעת מחלות, מגבירים את ייצור הסרטונין, משפרים את התפקוד המיני, מעלים את רמת האנרגיה והחיוניות ומשפרים את הבריאות.
מזונות-על, אם כן, הם הרבה מעבר למזון. ניתן לראות בהם שילוב של תזונה ותרופה, בהיותם גם טעימים ומשביעים וגם בעלי יכולת להילחם במחלות ולמנוע את נזקיהן. שילוב מזונות-על בתפריט היומיומי מטעין את הגוף בכוחות חיוניים ומסייע בשמירה על תזונה בריאה ומאוזנת.

הספר "Superfoods - המזון והתרופה של המחר" מאת דיוויד וולף, הרואה אור בימים אלה בהוצאת פוקוס,
פורש בפני הקורא מידע מרתק אודות המילה האחרונה בתחום התזונה הבריאותית - סופרפודס (מזונות-על) - מזונות אשר מכילים עושר מרוכז של רכיבים תזונתיים חיוניים, המעניקים לגופנו את כל הדרוש לבריאות אופטימלית, הגנה מפני מחתו ושפע של אנרגיה לחיים.

בספר פורש דיוויד וולף את המידע המקיף והעדכני ביותר בנושא, תוך שהוא מתמקד ב-17 סוגים שונים של מזונות-על מובילים: שורשים, זרעים, פירות, אצות ומוצרי כוורת, אשר התגלו כבעלי הערכים התזונתיים והרפואיים הגבוהים ביותר. כל אחד מהם זוכה בספר לתיאור מפורט ומבוסס מדעית של סגולותיו והיכן ניתן להשיגו בארץ.
בנוסף כולל הספר 85 מתכונים טעימים וקלים להכנה, שמלמדים כיצד לנצל בחוכמה את כוחם של מזונות העל וכיצד לשלב אותם בתזונה היומיומית ללא מאמץ.
 
 
מידע על הסופר:
דיוויד וולף הוא מומחה אמריקאי ידוע בנושאי הבריאות והתזונה ונחשב לאחת הסמכויות הבינלאומיות המובילות בתחום של מזונות-על. גישתו מבוססת על נטילת אחריות אישית של כל אדם על בריאותו, בדגש על התבוננות ובחירה מודעת של המזון שאנו מכניסים לגופנו. דיוויד וולף הינו מרצה מבוקש, ודבריו זכו לתהודה גדולה באינספור הרצאות וראיונות בתקשורת בארה"ב ובעולם, כמו גם בספרים רבים שהוציא לאור.
 
Superfoods - המזון והתרופה של המחר. מאת דיוויד וולף.
עריכה מדעית והקדמה: ניר לוי.
הקדמה למהדורה העברית: ד"ר מיכאל ויינפאס (M.D.).
הוצאת פוקוס. www.focus.co.il.  
288  עמודים - מחיר: 89 ₪.
 
ובקרוב ולראשונה בישראל כנס Superfoods שיתקיים ביום שישי 21/11/14 בתאטרון גבעתיים.
משתתפי הכנס יוכלו לשמוע הרצאות מפי מומחי הסופרפודס בארץ ובנוסף כל משתתף בכנס יקבל
את הספר "Superfoods - המזון והתרופה של המחר. מאת דיוויד וולף".
 
לפרטים נוספים :
 
להזמנת כרטיסים:
או בטלפון : 03-7325340 שלוחה 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה