יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

חדש מתנובה - גבינה לבנה וקוטג' באריזה אישית




חברת תנובה שאוהבים לחדש ולתת מענה לצרכים שלנו כצרכנים מוציאה לשוק בימים אלה גירסת מיני אישית לשניים ממוצריה, הגבינה הלבנה והקוטג' 5%.

האריזה האישית מכילה 125 גרם ומספקת מבחינה כמותית מנה מצויינת כתוספת לסלט, לקרקרים או לארוחה קלה.
את האריזות האישית והקטנות ניתן אף לשלוח עם הילדים לבית הספר ולגן כארוחת עשר ואף לגן השעשועים כנשנוש בריא וטעים (וגם בשבילנו ההורים שמנשנשים בזמן שילדנו מוציאים אנרגיות).

לי אישית האריזה המוקטנת של הקוטג' נותנת פתרון מושלם ליחסי האהבה שנאה שיש לי עם קוטג' ואני אסביר, פעם בכמה זמן יש לי חשק מטורף לקוטג' שאותו אני מרגיעה ע"י קניית קופסא ונשנוש מחציתה עם כפית
ואת יתרת הקופסא אני נותנת להולכת על ארבע הביתית כי אין לי ספק שאף אחד אחר כולל אני בבית לא יאכל את זה.

אז מה אני לוקחת היום לעבודה ומה הגמד מחמד לוקחת מחר לבית הספר אני כבר יודעת..ואתם?















.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה