יום שבת, 2 באוגוסט 2014

לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ



 

שנת הלימודים הקרבה מכניסה אותנו ההורים למסע קניות לא קטן, אנחנו מצד אחד רוצים לשלוח את ילדנו לבית הספר מצויידים במוצרים הכי טובים שיש וכל זה בלי לחורר את הכיס יותר מידי. אני אישית מעדיפה לעשות את הרכישות האלה בחנויות גדולות שיש להם מבחר גדול של מוצרים להציע בקטגוריות שונות של איכות (מטוב עד מצויין) וככה יש לי את האופציה להחליט באיזה מוצר אני יכולה "להסתפק" במוצר שהוא רק טוב ובאיזה מוצר אני חייבת את הכי הכי טוב שיש ועליו אני גם מוכנה להשקיע בהתאם.
 
 

 
קרביץ שהינה הרשת הגדולה בישראל בתחום ציוד לקראת החזרה לביה''ס, מובילה השנה מהלך של הרחבת תמהיל המוצרים המשווקים ב- 80 סניפיה הפרושים ברחבי הארץ. השנה תציע קרביץ למעלה מ – 12,000 פריטים שונים העומדים בתו התקן הישראלי אשר עברו את כל הבדיקות והאישורים הקפדניים.
 

על מנת להציע סל קניה משתלם ותחרותי מציעה השנה קרביץ ליין מוצרים תחת מותג הבית "קרביץ". בין המוצרים ניתן למצוא עפרונות וטושים אורטופדיים וארגונומיים לאחיזה נוחה, מחברות מסוגים שונים,מחקים ומחדדים חדשים באיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים ממותג KEYROAD ועוד...


 
בקטגוריית תיקי בית הספר מציעה השנה קרביץ תמהיל רחב של למעלה מ 40 מותגים שונים של תיקים וילקוטים לבית הספר ולגן במחיר של החל מ - 25 שקלים. של מיטב החברות, היצרנים והמותגים ובהם קל-גב, KAPPA, אדידס, הלו קיטי, איסטפק, פול פרנק, גאנספורט, ניקי, מודן, אקספלור ועוד.

אחד היתרונות הגדולים לרכישת תיק המשווק בקרביץ הינה האחריות המורחבת לשלוש שנים (במקום שנה כמקובל בשוק) ובנוסף, מערך שרות אחרי קניה המציע אפשרות לתיק חלופי במקרה ובו התיק דורש תיקון.

הטרנד הבולט השנה בתחום תיקי בית הספר הם תיקי טרולי לייט X   המיועדים לתלמידי כיתות א' וב' הטרולי לייט X הינו תיק אורטורפדי על גלגלים עם תא מתרחב ותא תרמי לאחסון מזון. מדובר בתיק קל במשקל של 950 גרם בלבד, המוצע במגוון צבעים ודוגמאות עם מיטב כוכבי הילדים ובהם בוב ספוג, מכוניות, הלו קיטי, מטוסים, שלגיה, נסיכות, הנסיכה סופיה, טינקרבל, מיני ומיקי מאוס וכן עיצובים גנרים פרפרים ולבבות וכו'...

 המותג המוביל בתחום התיקים האורטופדיים הוא קל גב עם הגב האורטופדי. ייחודם של ילקוטי קל גב הוא במערכת המנשא של התיק מותאמת לגובה ומבנה גב התלמיד על מנת להקל עליו ולמנוע נזקים גופניים העלולים להיגרם מנשיאה לא נכונה. השילוב של המבנה האנטומי הייחודי של גב התיק ואבזמי הכיוון והמתיחה- מקנים יציבות והתאמה לגב. הגב האנטומי מספק תמיכה מלאה לגב בעזרת כריות מרופדות המצופות ברשת אוורירית למניעת הזעה ומיוצב ע''י מערכת משולבת של חומרים.הכותפות מעוצבות בהתאמה למבנה הכתף להשגת חלוקת עומס מירבית,מרופדות היטב ומצופות ברשת רב שכבתית.בנוסף, מצוייד התיק במערכת ייצוב בין הגב לתחתית להשגת יציבות מירבית.השנה הלהיט של קל גב הוא אולטרא לייט X  וכן טרולי לייט  Xהמוצע במגוון צבעים ודמיות במחיר של 189-259 ,₪


עוד מציעה קרביץ לתלמידי כיתות א' ב' את התיקים האורטופדים של מותג הילדים ניקי,
המוצעים בבלעדיות בקרביץ במחיר של 279 שקלים.

 
לתלמידים בכיתות הגבוהות יותר מציעה קרביץ מגוון תיקים "זרוקים" של המותג המוביל JANSPORT עם הדגם האהוב – ''SUPERBREAK''. שמוצע במגוון צבעים עדכניים וכולל גם תא לנשיאת מחשב נייד. תיקי הJANSPORT מוצעים במחיר של החל מ-169 שקלים.
 



 
 
עוד מייצגת מהשנה קרביץ את מותג התיקים המצליח באירופה EASTPACK  בדגם המצליח OUT OF OFFICE  שיוצע   במבצע בלעדי בקרביץ לפיו בקניית תיק יינתנו אוזניות קשת במתנה בכל קניית תיק של איסטפק . (שווי המתנה 129 שקלים).
 
 
 
בנוסף ניתן להשיג בקרביץ ציוד טכנולוגי משלים, קופסאות אוכל ובקבוקי שתיה  ואת כל מה שילדכם צריך לבית ספר.
 
לאתר קרביץ : קרביץ
לקרביץ בפייסבוק :פייסבוק קרביץ
 
 
 
שנת לימודים פוריה :kiss

 

 




 

 

תגובה 1: