יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

להתלבש כמו גדולים עם Biggies

 




אני בלי ספק מנצלת עד סוף את העולם הדיגיטלי, אני מזמינה מצרכים באתר הסופר און ליין, בגדים לעצמי וגאדג'טים באחד מהאתרים הרבים מחו"ל.

אין צורך לפרט כמובן כמה זה נוח לעשות את הקניות בזמן הפנוי ובשעות לא שגרתיות

(מי אמר קניית בגדים ברבע לארבע לפנות בבוקר?).

 
לילדה אני משתדלת לקנות בחנויות (שיש לי פנאי, דבר שלא קורה הרבה)  או באתרים מקומיים
(כשאין ברירה כי לצערי טרם נמצא האתר שמתאים לנו מבחינת סטייל) .
לשמחתי נתקלתי בBiggies.
 
מדובר באתר ידידותי וקל מאוד למשתמש המאפשר הזמנת בגדי ילדים לגילאים 2-7 שפה כמה קל המידות מופיעות כגיל (משמע לילד בן 3.5 יש להזמין מידה 4Y ).
ובמידה שלמרות הכל יש לכם חששות לגבי מידות המוצר בשרות הלקוחות של ביגיז ישמחו לתת לכם עזרה ויעוץ בטלפון- 03-7300110 או במייל : hello@biggies.co.il    .
 
את המותג מביאות לנו שתי חברות צעירות ונמרצות שאת אהבתם הרבה לאופנה וסטייל הם מנתבות לטובת הילדים שלנו, כל בגד נבחר בקפידה ועובר בחינה מדוקדקת על איכות הבגד.


בביגיז ניתן למצוא בנוסף לבגדי ילדים גם אקססוריז, בגדי ים, פ'יגמות בקולקציה הגדלה
כמה וכמה פעמים במהלך העונה.
 

את ההזמנה ניתן לקבל באמצעות דואר רשום בתוספת תשלום של 9 ש"ח או באמצעות שליח עד הבית או מקום העבודה בחינם (בקניה מעל 49 ש"ח)
בביגיז הרכישה מאובטחת וניתן לשלם בכרטיסי אשראי  או ב- PayPal 
בביגיז דוגלים בשרות ולכן יש אופציה של החזרת מוצרים ללא דמי ביטול שגם המשלוח בחזרה הוא ללא חיוב.

הנחיות להחלפת\ החזרת פריט:

פרטי ההזמנה להחלפה:

מדבקת תגוביינא למשלוח המוצרים בחזרה ללא חיוב:

את ההזמנה שלי באתר ביגיז ביצעתי ביום ראשון בלילה ולהפתעתי ההזמנה הגיעה אלי כבר ביום רביעי בבוקר .
הבגדים הגיעו באריזה מדהימה ואסטטית

וזה מה שהזמנתי לגמד המחמד שלי
אז תעשו ביקור בביגיז - BIGGIES
ובדף הפייסבוק שלהם - פייסבוק BIGGIES

ועכשיו האתר "ביגיז" 30% הנחה לקנייה באתר! ההנחה תקפה גם למוצרים שכבר נמצאים בקטגוריית הסייל
ובנוסף משלוחים חינם עד הבית למזמינים באתר בסכום של 49 ש"ח.

קוד הקופון לקבלת ההטבה - summersale
 
ותתחדשו kiss













 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה