כל מי שמכיר אותי יודע שטחינה היא התוספת האהובה עלי להרבה מאוד מנות. הטחינה מככבת אצלי בבית עם סלט ירקות טרי, בכריכים, בקציצות, כרוטב לאורז וירקות מבושלים ואפילו במאפים.
עם השנים גיבשתי לעצמי את המתכון המנצח לטחינה המושלמת שכוללת 2 מרכיבים בלבד, טחינה אחוה איכותית ונוזל קופסת השימורים של מלפפון חמוץ במלח (אוהבי הפיקנטיות יכולים להשתמש גם בנוזל של פלפל שיפקה).
לאחרונה הופיע מוצר חדש וטעים במיוחד במדף הטחינות בסופר, טחינה מסורתית מבית אחוה.
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה והחלוה המובילה בישראל, בעלת נתח השוק הגדול ביותר בשוק הטחינה, משיקה טחינה גולמית חדשה המצטרפת לסדרת טחינות אחוה: טחינה מסורתית. הטחינה החדשה בעלת מליחות מעודנת, מיוצרת מ-100% שומשום טבעי בטחינה דקה ובמרקם עדין וקטיפתי אופייני. הטחינה המסורתית ללא גלוטן, עשירה בסידן, סיבים תזונתיים וחלבון, תשווק לצד טחינה אחוה שהינה טבעית ללא מלח, טחינה גולמית מלאה וטחינה אורגנית. מרקם הטחינה עדין והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.
על פי סקר חדש שפורסם (ד"ר חזי גור מזרחי, המכון לחקר הקמעונאות), בישראל מוערך שוק הטחינה הגולמית ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה, כולל המוצרים המשלימים והפרימיום. למעלה מ-13 מיליון אריזות נמכרות מדי שנה, כשמובילת השוק היא "אחוה", עם נתח שוק של 29.3%. על פי הדו"ח, שבדק מהו מותג הטחינה הזול בישראל, טחינה אחוה מובילה בשוק המקומי, עם היצע רחב של מוצרים שמתאימים לכלל האוכלוסייה. "התגובה החיובית מצד הצרכנים מראה כי קיימת פתיחות גדולה לחדשנות בתחום הטחינה, וכי צרכנים מוכנים להשקיע במוצרים שמספקים חוויה קולינרית עשירה יותר", לדברי ד"ר גור מזרחי.
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים לבשר על הצטרפותה של הטחינה המסורתית לסדרת הטחינות של אחוה. בניגוד לאחוה, הטחינה החדשה מיוצרת בשיטה המסורתית של השרייה במלח, מה שמשפר מאוד את הטעם, הצבע והמרקם. גם בטחינה זו נשמור על המחיר הזול ביותר על המדף, המגיע, על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2023, לפער של כ-20% מהטחינות המתחרות".
להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה ושופרסל.
מחיר מומלץ לצרכן (נקבע על ידי רשתות המזון):
כ- 11 – 14 ₪ לאריזת 500 גרם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה