יום שבת, 5 בנובמבר 2022

פמפרס עושה סוף ל"קקי גב"

 

זהו בוודאי הסיוט הכי גדול של כל הורה, לקום בבוקר ולגלות "פיגוע" קקי שהשתלט על הבגדים של הילד, המיטה ולפעמים אפילו על הקירות (אל תשאלו אותי מאיפה אני יודעת). שנים הורים ניסו להתגבר על התופעה ע"י החלפת מותג החיתולים, הלבשת חיתול כפול או שינוי מידת החיתול.

מותג החיתולים פמפרס זיהה את העלייה בצורך של הורים לתינוקות ופעוטות למידת חיתולים גדולה יותר ומשדרג את סדרת המכנסונים שלו עם מידה גדולה יותר, מידה 7, המאפשרת נוחות מקסימלית והגנה מקיפה מפני דליפות גם במשקלים וגבהים גדולים יותר (מעל 17 ק"ג).


שמים סוף לקקי גב!

בנוסף למידה החדשה בשוק בישראל, מותג החיתולים פמפרס מציג במכנסונים החדשים גם פתרון ייחודי אשר מספק ההגנה מיטבית מפני קקי גב! סדרת המכנסונים החדשה מגיעה עם כיס עצירה ייחודי אשר מעניק הגנה מקיפה מפני התופעה שכל הורה מכיר וחושש מפניו.

כולנו מכירים וחוששים מזה. קקי גב מאיים על כל הורה מלידה ועד גמילה. בסקר 'אסונות החיתולים' שנערך בשנת 2021 בקרב אלפי הורים באירופה לתינוקות בגילאי 0-3, העידו הורים רבים כי דליפות מהחיתול מהוות הפרעה משמעותית לחייהם ולחיי התינוק, כאשר למעשה מדובר בדאגה השנייה בגודלה המטרידה הורים ביציאה מהבית. עוד עולה מהסקר כי אחד מכל חמישה הורים מרגיש חרדה של ממש מפני דליפות, כמעט שליש מההורים (29%) סיפרו שנאלצו לחזור הביתה בגלל דליפה ו-35% העידו כי הדליפות הפריעו לזמן השינה או המשחק של התינוק. עוד עלה מהסקר כי הדליפות מאלצות את ההורים להתמודד עם כמויות גדולות של בגדים מלוכלכים וכביסות.

לאור כל אלה, משיקה חברת פמפרס את המכנסונים החדשים, עם כיס העצירה הייחודי אשר מגיעים גם במידה 7 לתינוקות ופעוטות במשקל העולה על 17 ק"ג.

רוני שחם, סמנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, יצרנית פמפרס: "אנחנו מוצאים כי יותר הורים מחפשים כיום אחר חיתולים במידה 7, ואינם מוכנים להתפשר על האיכות, הביצוע של המוצר ותחושת הנוחות של התינוק. מותג פמפרס החליט לענות לצורך ולהעניק מענה לאוכלוסייה רחבה בישראל על ידי השקת סדרת מכנסונים במידה 7".  

הסדרה החדשה מגיעה באריזות הגדולות יותר, +10 חיתולים בכל אריזה.

**את מידה 7 ניתן להשיג ברשת סופר פארם. שאר המידות זמינות במגוון רשתות השיווק.

המחיר באחריות הקמעונאי בלבד, לרגל ההשקה מחיר מבצע של  80 ₪ לשני מארזי חיתולים מחיר השקה לשבועיים בלבד.

כדאי להתעדכן באתר סופר-פארם






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה