יום חמישי, 8 בספטמבר 2022

טחינת "טורקיז" כוכבת חדשה בשוק המוסדי

 

זה שאני מכורה לטחינה זה לא סוד. כמעט כל ארוחה מלווה אצלי בטחינה שמשדרגת כל סלט, כריך, מאפים ואפילו קינוחים.

בטחינת "טורקיז" האהובה עלי במיוחד מדווחים על עלייה חסרת תקדים בשוק המוסדי והתעשייתי. בחצי השנה האחרונה נמכרו  כ - 60,000  דליים של טחינת טורקיז במשקל של כ-18 ק"ג ו -  975 אריזות תעשייתיות במשקל 1 טון. סך המכר לשוק המוסדי בשנה האחרונה עמד על 1,100 טון טחינת טורקיז. טחינה זו, הנחשבת לטחינת פרימיום, נמכרת למפעלי סלטים, חברות הסעדה, מסעדות ולגורמים רבים נוספים בשוק המוסדי והתעשייתי, שגילו טחינה גולמית באיכות פרימיום במחיר הוגן.

טחינת טורקיז מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים שמקורם בחבל ארץ "חומרה" שבאתיופיה. היא מאופיינת בטעם עדין ונעים, סופחת היטב מים והטחינה המתקבלת משימוש בה, מזכירה במרקמה גלידה רכה. יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות בטחינת טורקיז, מציין כי "פערי המחירים בשוק המוסדי גדולים ביותר (החל ממחיר זול באופן לא סביר ועד ליקר בצורה קיצונית) ואין כל סיבה לשלם על טחינה גולמית באיכות פרימיום, מחיר מופקע".


קו הייצור החדש המייצר את טחינת טורקיז, בעל יכולת ייצור של 2 טון לשעה ופועל 24 שעות ביממה. טחינת טורקיז משווקת לרשתות השיווק המובילות, למעדניות, לשוק המוסדי וללקוחות רבים מעבר לים. לאחרונה זכתה טחינת טורקיז באות "BRAVO – המלצת הצרכנים", המשקף את ההמלצות של הצרכנים הישראלים לגבי מוצרים ושירותים חדשים, שהם השתמשו בהם, אוהבים וממליצים.



קרדיט צילום: יעל האן, מירב נתן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה