יום שלישי, 7 ביוני 2022

תחרות תינוק.ת השנה של גרבר

 


שוב היא כאן.. תחרות "תינוק השנה של גרבר" חוזרת לשנתה השניה.

לאחר שנים של סיקור ייחודי ומרגש ברחבי העולם, תחרות "תינוק השנה של גרבר" הגיעה בשנה שעברה לישראל והתקבלה בתשואות של שמחה ומתיקות. אתר גרבר הוצף באלפי תמונות של תינוקות מלאי שמחת חיים וחמידות. תחרות "Baby of the year" של גרבר הינה חגיגה גדולה של התינוקות ומשפחותיהם ברחבי העולם, המבטיחים יחד עם גרבר להמשיך ולהפיץ אושר ושמחה בהלימה לערכי המותג.

תחרות "תינוק.ת השנה של גרבר" הניבה לא מעט סיפורים מרגשים שהפכו את המותג לשם נרדף של חמידות (cuteness) ושמחת חיים של תינוקות. כעת, זו השנה השנייה שגם הורי ישראל יוכלו להפיץ עוד אושר ושמחה בעולם עם התינוקות הייחודיים שלהם.

בשנה שעברה, בסופה של התחרות במהלכה שיתפו אלפי הורים בתמונות ובסיפורים מרגשים ומעוררי השראה של תינוקם, בחרו השופטים את התינוק שזכה לשנת 2021: סייף סרסור, המהווה סמל לערכים של גיוון, הכלה ותקווה. הסיפור של סייף היה סיפור מרגש המדגים ערכי השתלבות, התמודדות עם קושי תוך כדי אמונה בטוב, גבורה, שמחה ואופטימיות.

השנה, התחרות תחל ב – 06.06.22 למשך ארבעה שבועות במסגרתם הציבור יוזמן לבחור בכל שבוע בייבי אחד אשר יזכה בתואר "חביב.ת הקהל" ובערכת מוצרים מפנקת מתנת גרבר. בנוסף, יבחרו השופטים עוד ארבעה תינוקות בכל שבוע שיצטרפו לנבחרת הפיינליסטים של התחרות. בסיום התחרות יבחר צוות השופטים מבין כלל חביבי הקהל והפיינליסטים את הבייבי עם הסיפור ששבה את לבם ויעניקו את תואר "תינוק.ת השנה של גרבר" ואת הפרס הגדול של חדר תינוקות חלומי מעוצב בשווי 10,000 ש"ח.

צוות השופטים יכלול הורים מנוסים ומעורבים במיוחד ביניהם דנה גרוצקי- אמא לארבעה: אלכס, ג׳יה והתאומים דין ונינה ומנחת טלוויזיה, צח סימון – אבא לשניים ובעל הבלוג "אמאל'ה אני אבא" ורוית דגן, מנהלת שיווק רפואי ותוכן מדעי בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה.

התחרות תערך באתר ייעודי: www.gerberbabyoftheyear.co.il

בו יוכלו ההורים להזין את פרטי ותמונות התינוקות שלהם, בתוספת תכונות אופי וסיפורים המאפיינים את החמידות והייחודיות של הבייבי שלהם כמו למשל:

·       חיוך מהסרטים

·       שובבות שיא

·       לב זהב

·        נשמה רגישה

·       חיית במה

·       חולה על נשיקות

·       קורע.ת מצחוק

·       קוצים בישבן

על המועמדים להיות בין הגילאים חצי שנה- לשלוש, והורים או אפוטרופסיים משפטיים יכולים להגיש מועמדות עד לתאריך ה- 3.7.22


לדברי צאלה קוסטיקה, מנהלת השיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה:

" גרבר, מותג תזונת התינוקות הוותיק והאהוב, מזה 90 שנה, שמח להיות אייקון עולמי ומוביל במדדי המעורבות והאמון בקרב הורים מרחבי העולם כולו וכך גם בישראל. אנו נרגשים להשיק זו השנה השנייה, את התחרות בישראל ולתת במה לספר את הסיפור הייחודי של כל התינוקות ולחגוג את שמחת החיים שהם מכניסים לחיינו. כהורים, כל בייבי שבא לעולם שובה את ליבנו מיום היוולדו, ומביא איתו את האישיות ושמחת החיים הייחודית לו ומפזר אושר ואהבה סביבו "

אודות גרבר:

גרבר מתמחה במזון תינוקות כבר עשרות שנים, כל המוצרים מותאמים לשלבי התפתחות התינוק, מכילים פירות וירקות שגודלו בשדות ייעודיים ומיוצרים תחת בקרה קפדנית משלב קבלת חומרי הגלם ועד להגעת המוצר לבית התינוק. בגרבר משקיעים עשרות שנים במחקר ובפיתוח, בכדי להבטיח שהתינוק יקבל את המזון הטוב ביותר, טעים, מזין ואיכותי וללא פשרות.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה