יום חמישי, 23 ביוני 2022

פותחים את הקיץ עם מבצעים לוהטים בקוויק

 


קצב החיים המסחרר שבו אנו מוצאים את עצמנו במרוץ תמידי נגד השעון, גורם לי לא פעם לחפש קיצורי דרך שיקלו לי על החיים ויפנו לי קצת זמן. מאחר וקניות זה דבר שגוזל לי לא מעט זמן, חיפשתי את הפתרון המושלם עבורי ולשמחתי נתקלתי בקוויק, שירות סופר אונליין שמציע חוץ ממגוון רחב של מוצרים במבצעים סופר משתלמים ומחירים הוגנים גם שרות איסוף עצמי חינם מהסופר עד לרכב (כן,כן בלי לצאת מהמזגן אפילו).

בנוסף, בקוויק יצאו עם מבצעים מטורפים והחל מהיום ועד יום חמישי 30.6, עשרות אחוזי הנחה על מגוון מוצרים של המותגים המובילים.

בין המוצרים שבמבצע:

·       מילקי שטראוס 5 יחידות ב-8.90 שקל.

·       סימילאק גולד 700 גרם שלבים 1-3, 3 יחידות ב-165 שקל. 

·       חיתולים האגיס פרידום דריי שלבים 3-6, 3 יחידות ב-89.90 שקל.

·       קפה טסטר צויס 200 גרם 2 ב-46.90 שקל.

·       שמיניית יוגורט תנובה ב-9.90 שקל.

·       אורז יסמין קלאסי 2 ב-14.90 שקל.

·       נייר טואלט סנו ספוט 2 ב-44.90 שקל.

לדברי גל בר לב, מנהלת השיווק של קוויק: "ההנחות שאנו מציעים כעת על תמהיל המוצרים הנבחר, הוא בהחלט מהמשמעותיים שעשינו ואנו מעריכים כי אין צרכן בישראל שיוכל להישאר אדיש למחירים שכאלה. כמו תמיד, אנו מחפשים כיצד לחסוך ללקוחותינו כסף, בנוסף לזמן מעצם העובדה שהם מזמינים דרכנו באון ליין במקום להגיע פיזית לסופר".

את המוצרים שבמבצע, כמו גם יתר המוצרים שבאתר, ניתן לקבל במשלוח מהיר מהיום להיום (בימים א'-ה' בהזמנה עד השעה 16:00, בימי ו' בהזמנה עד השעה 10:00  ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר). המשלוח הוא בעלות הנמוכה ביותר בשוק (מבין המתחרים), או במשלוח חינם בהזמנה מעל 499 ₪. ללקוחות חדשים יש חודש משלוחים חינם בקניה מעל 250 ש"ח. כמו כן, קוויק מציעה שירות הזמנה באיסוף עצמי בתוך שעה ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ, מבלי לצאת מהרכב, כאשר עובדי קוויק הם אלו המעמיסים את הקניות לרכב. השירות החדשני שקוויק מציעה, מאפשר חוויית קנייה מהירה ונוחה, ובעלת סטנדרט גבוה של שירות ללקוח, שהינו ערך מוביל הנמצא תמיד לנגד עיני עובדי החברה - החל מהמלקט, שבוחר את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר עבור הלקוח, ועד לנציגי השירות הנותנים מענה בצ'ט אונליין באתר ובמגוון הפלטפורמות הדיגיטליות. 

אני חייבת להודות שהשרות של האיסוף עצמי מהסניף ממש קרץ לי והייתי חייבת לנסות. ביצעתי הזמנה דרך האתר של quik

ותיאמתי איסוף לשעה שנוחה עבורי. בהגעתי לסניף ותוך דקות ספורות המשלוח הובא לרכבי ארוז ומסודר, בדיוק כמו שאני אוהבת. חייבת להודות שזה היה עבורי ממש נוח ובלי ספק זה שרות שאני מתכוונת לאמץ.



עוד על קוויק

קוויק סופר אונליין היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א (סימול: קוויק). בין בעלי מניותיה נמנים החברה המרכזית למשקאות, קבוצת סופר פארם וקבוצת יוניון. קוויק הוקמה בשנת 2017 והיא השחקנית השלישית בגודלה בתחום קמעונאות המזון באונליין בישראל. פלטפורמת המסחר המקוון הייחודית של קוויק, המבוססת על טכנולוגיה שפיתחה החברה, מאפשרת לה לפעול במודל ייחודי של מכירה ישירה לצרכן, ללא נכסים פיזיים או מלאי, אלא באמצעות התקשרות עם עשרות קמעונאים איכותיים הפזורים ברחבי הארץ. הצעת הערך הייחודית של קוויק לצרכן – שירות מהיר וזמין של אלפי מוצרים איכותיים – הניעה את צמיחת החברה בשנים האחרונות, תוך גידול של מאות אחוזים בהכנסותיה. קוויק מנהלת שרשרת אספקה מלאה, הכוללת הזמנת מוצרים, ליקוט ואריזה, גבייה ושילוח עד לבית הלקוח.

 

 

 

 

קרדיט צילום: אתר קוויק, מירב נתן.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה