יום שישי, 14 בינואר 2022

סדרת SILK KERATIN לטיפוח השיער לאחר החלקה

 


מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי את המראה שלי עם שיער חלק, מה לעשות שהטבע תיכנן לי תוכניות אחרות ונולדתי עם שיער גלי. על מנת לזכות במראה שאותו אני כל כך אוהבת שנים נעזרתי במחליקים ובפן על בסיס יומיומי עד העשור האחרון שבו שיערי זוכה אחת לשנה לביקור אצל ספר ושם הוא זוכה לעבור החלקה.

כיום אני אומנם נהנית משיער חלק אך "מוכה" נזקים שנגרמו משנים של טיפול השיער באביזרים המפיצים חום. לכן על מנת לשמור על תוצאות ההחלקה וגם למזער את הנזק שנגרם לשיערי אני תמיד מחפשת מוצרי שיער פרמיום לטיפוח יומיומי.

עד כה את מוצרי הפרמיום האלה הייתי מוצאת רק במספרות המתמחות בהחלקות ושם הייתי נאלצת להיפרד כל פעם מסכום מכובד ביותר עבור סדרת מוצרי טיפוח.

כל זה היה נכון עד שהכרתי את סדרת SILK KERATIN של חברת VITAMINS.

הסדרה כוללת מגוון מוצרים מקצועיים המכילים פורמולה יחודית להחלקה ומתאימים לכל סוגי השיער.

כל מוצרי הסדרה מסייעים להגנה על השיער משימוש במחליקים ובפן ואף משקמים את השיער מנזקים שכבר נגרמו לו. מוצרי הסדרה מגנים על תוצאות תהליכים כימיים שהשיער עבר (כמו צבע, סלסול, החלקה ועוד..), מחזקים את השיער ומשקמים שיער יבש, פגום, מפוצל וחסר ברק.

מוצרי הסדרה מיוצרים בישראל ולא נוסו על בעלי חיים שזה פלוסים ענקים מבחינתי והם ניתנים לרכישה באתר: centhair במחירים סופר משתלמים.

בין מוצרי הסדרה:

שמפו סילק קרטין, מרכך סילק קרטין, מסכה סילק קרטין, קרם לחות סילק קרטין וסרום סילק קרטין.  

 

חשוב לי לציין שאני משתמשת כשבוע במוצרים ואת ההבדל בשיער ניתן היה לראות כבר מהשימוש הראשון. השיער שהיה יבש וחסר ברק נותר לאחר השימוש רך, מבריק ונעים למגע. אני התאהבתי, תנסו ותבינו למה.

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה