יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

חדש על מדף הספרים - אוגוסט 2020





תורת המכירות-18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך
מאת: קובי יהודה, בהוצאת מדיה 10
משבר הקורונה הוא מכה לעצמאים אבל גם הזדמנות יקרה ללמוד ולאמץ כלי עבודה חדשים, שיאפשרו שיקום של העסק והרחבתו ביציאה מהמשבר. קובי יהודה, מנטור המכירות של אנשי העסקים וארגונים, מפרסם בתזמון מושלם את "תורת המכירות – 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך" ומזכיר לנו שמכירות הן מיומנות נרכשת ומפתח להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה לקהלים חדשים. מדובר בספר חובה לכל בעל עסק, איש מכירות או אנשי ציבור ופוליטיקאים, שצריכים להעביר מסר חשוב ואפקטיבי לטובת גיוס לקוחות לצד ניהול זמן ואנרגיות – כך שיישאר זמן גם לחיים אישיים.
קובי יהודה הוא מנטור למכירות מהמובילים בתחום, חי למעלה מ-16 שנה את עולם המכירות וחוקר את התחום והשפעתו במישור העסקי והאישי.  לדבריו: "המטרה שלי היא לתת טיפים ולהציע כלים בגישה חדשה ושונה, המאפשרים לכל אחד להפוך לסוכן מכירות טוב יותר לעסק שלו ולסגור יותר עסקאות. להתמודד עם סירוב וללמוד איך להפוך את המילה 'לא' לתמריץ שמעודד להמשיך".
להשיג ברשתות צומת וסטימצקי ובאתר ההוצאה: מדיה 10





לצייר את החיים מחדש
מאת: אתי פייר גבאי, בהוצאת מדיה 10
אתי פייר גבאי מזמינה אותנו לצאת למסע עוצמתי ומעצים בעקבות הוריה: גיבורי שואה שבני משפחותיהם נרצחו. השניים שהכירו לאחר מלחמת העולם השנייה, התאהבו, שיקמו את חייהם והקימו משפחה. אביה של אתי נלחם בגיל 21 בצבא הרוסי מול הנאצים, ספג צרור יריות לפנים ונפצע אנושות. אמה היתה נערה ששרדה עבודות כפייה ואת צעדת המוות. המאורעות הללו השאירו את חותמם ופגעו בבריאותם הפיזית של ההורים, שסבלו לאורך השנים ממחלות, ניתוחים, אירועים מוחיים וכאבים קשים. אך הוריה של אתי בחרו לחיות יום יום חיים מלאי אהבה, נחישות, אופטימיות והומור מיוחד. בגיל 60 התחילו לצייר יחדיו על אותו בד חלק ולאחר לכתם השאירו מאחוריהם מאות ציורים מלאי צבע ואופטימיות, המאפיינים את גישתם לחיים.

את המסע לשורשיה החלה אתי דווקא לאחר לכתם של הוריה, שנפטרו בגיל מתקדם כנגד כל הסיכויים (אביה בגיל 89 ואמה בגיל 77). עם מותה של האם אמר האב כי היא "הפרה" במותה את הברית בין השניים להישאר תמיד ביחד. בספרה החדש "לצייר את החיים מחדשהמגולל את מסכת חייהם של הוריה שהיוו עבורה מודל לבחירה בחיים ממקום קשה. מודל זוגיות מופלאה של 60 שנה של אהבה, הקשבה ומסירות. משלבת אתי בין סיפור חייהם לציוריהם העדינים ומשרטטת ביד אומן את העליות והמורדות לצד המאבק התמידי לחיים מלאי השראה: "הורי בחרו לשדר מסר של תקווה וניצחון הרוח, הניכר בדרך חייהם ובכל אחד ממאות הציורים שהשאירו אחריהם", מספרת אתי.


את הספר 'לצייר את החיים מחדש'
ניתן לרכוש ישירות מהסופרת בטלפון: 050-6279742











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה