יום שישי, 23 בנובמבר 2018

חנוכה של מתנות וממתקים




כרטיסי גירוד "נס חנוכה"
עבור מי שמחפש מתנה מסקרנת ונחמדה לחג מפעל הפיס מציע את סדרת הגירוד המיוחדת למותג חישגד, "נס חנוכה". החג שנחגג בזכות הניסים שקרו לעם ישראל, מביא עמו את המזל והניסים שיכולים לקרות לזוכים. סדרת הגירוד הצבעונית, מעוצבת בהתאם לרוח החג עם ציורי חנוכייה ומגן דוד על גבי מטבעות, "דמי חנוכה", המזוהים עם חג החנוכה. הכרטיסים נמכרים ב-10 ₪ לכרטיס בודד ובסדרה ניתן לזכות בפרסים כספיים החל מ-10 שקלים ועד 10,000 ₪.
קראנצ'רס - נשנושי השוקולד של הרשי וריסז
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מוצרי מותג הרשי (HERSHEY'S) ו- ריזס (Reese's) בישראל, מרחיבה את משפחת המוצרים ומשיקה את קראנצ'רס  - חטיפי שוקולד בשני הטעמים האהובים: קראנצ'רס קוקיס אנד קרים - שברי הרשי קוקיס אנד קרים במרקם קראנצ'י ואהוב מדגישים את השילוב הנפלא בין שברי העוגיות הפריכות לבין טעמו של השוקולד הלבן. קראנצ'רס ריסז - שברי שקדים מצופים קרם בוטנים ושוקולד, שילוב נהדר בין המתיקות של השוקולד לבין המליחות המעודנת של הבוטנים וקרם הבוטנים.  קראנצ'רס מוצע בשקית אישית במשקל 51 גרם ובמחיר של כ-9.90 ₪ ובשקית משפחתית במשקל 184 גרם במחיר של כ- 19.90 ₪.


מחפשים מתנה מהנה, מגבשת וחינוכית? הספר "הידעתם? טריוויה לכל המשפחה – חיות" מאת סיימון טדהופ בהוצאת דני ספרים הוא הפתרון עבורכם. מדובר בספר חידות נהדר המכיל 47 חידונים, כשבכל אחד מהם עד כעשר שאלות וכל חידון עוסק בנושא אחר כמו חתולים גדולים, כרישים, חיות מחמד, קופים וקופי אדם, שוכני היערות, חרקים ויצורים קטנים, דגים, חיות בישראל, אגמים ונהרות, עופות ועוד. הספר מעניק שעות של הנאה וידע רחב על בעלי החיים המרתקים והמגוונים הממלאים את כדור הארץ שלנו. הספר מלווה באיורים מקסימים ומותאם לקוראים הישראלים הסקרנים. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: סימן קריאה, מחיר: 78 ₪.         

חטיפי מיני לואקר
ליימן שליסל, מרחיבה את סדרת מוצרי השוקולד של מותג לואקר ומשיקה סדרת חטיפי מיני שוקולד בודדים, עטופים בנפרד וארוזים בשקית מהודרת. חטיפי מיני שוקולד של לואקר מוצעים במגוון של 4 סוגים: חטיפי מיני שוקולד חלב במילוי קרם חלב ועלי וופל פריכים. חטיפי מיני שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז, אגוזי לוז קצוצים, ועלי וופל פריכים. חטיפי מיני שוקולד מריר מעולה (60%) במילוי קרם קקאו ועלי וופל פריכים. חטיפי מיני שוקולד לואקר ב-3 טעמים בשקית אחת. חטיפי המיני של לואקר מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. מחיר: כ- 21.90 ₪  לשקית המכילה 223 גרם וכ- 11.90 ש"ח לשקית המכילה  111.6 גרם.

 

הארנב השובב של גאוני
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לקראת חג החנוכה את משחק הקופסא, הארנב השובב. משחק שיתופי מקסים: עונת הקטיף הגיעה והארנב השובב רוצה לשלוף מהשדה כמה שיותר גזרים בלי להיתפס בידי האיכר. אם משכתם גזר נגוס – זה הגזר הטעים של הארנב. אם משכתם גזר שלם – הוא שייך לאיכר ועליכם לשתול אותו מחדש ולזכור לא לקטוף אותו שוב. האם הארנב יצליח לשלוף די גזרים נגוסים לפני שהוא פוגש את האיכר הנמצא בקצה השביל? במשחק השיתופי המיוחד של "גאוני" משתתפי המשחק צריכים לפעול בשיתוף פעולה כדי לעזור לארנב לשלוף כמה שיותר גזרים נגוסים. אם הצלחתם ליצור שתי שורות של גזרים לאורך דופן הקופסה לפני שהארנב יוצא מהשדה - ניצחתם במשחק.  
מלבד עבודת צוות ושיתוף פעולה, המשחק מלמד גם מיומנויות של זיכרון, חשבון, הבחנה בצבעים ומוטוריקה עדינה. מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 89 ש"ח.



SKITTLES SWEET HEAT
מותג הסוכריות Skittles משיק לקראת חנוכה מהדורה מיוחדת של הסוכריות בטעם חדש ומפתיע  - SWEET HEATהטעם החדש משלב את טעם הפירות המוכר של המותג בתוספת טוויסט מתובל אשר מעניק חוויה מעוררת חושים. סקיטלס  SWEET HEAT  זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם ועכשיו גם הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטעם הייחודי של הסוכריות האהובות. מותג הסוכריות Skittles הנו מותג בעל הצלחה עולמית המציע סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ. הטעם החדש יגיע אריזת 38 גר' שתימכר לקראת החג במחיר מבצע מיוחד של 5 יחידות ב-10 ₪.
המארז החגיגי של  Ritter Sport
מותג Ritter Sport, מציע לכבוד חנוכה את השוקולדים המעולים במארז מבצע חגיגי שכל ילד ישמח לקבל. המארז כולל: 2 טבלאות Ritter Sport בטעם שוקולד מריר במילוי מרציפן ושוקולד חלב עם שברי אגוזי לוז וקובייה הונגרית צבעונית וממותגת מתנה. את המארז החגיגי של  Ritter Sport ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של 19.90 ₪. 
 

טופיפי במארז חגיגי
ליימן-שליסל מציעה לכבוד חנוכה אריזת טופיפי של 125 גר' במהדורה חגיגית ומוגבלת הכוללת משחק לוח משפחתי מדליק במתנה. חטיף הטופיפי עשוי מאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל סמיך וקרם נוגט, מעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר, שילוב אשר הופך את טופיפי לחוויה נעימה וטעימה לכל המשפחה. את אריזות טופיפי המיוחדות לחנוכה ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה. מחיר: כ- 10.90 ₪.


Mentos Pure Fresh
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס מרחיבה את סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh ומשיקה שני טעמים חדשים למסטיק האהוב: לימון ופירות טרופיים. מסטיק Mentos Pure Fresh בטעמים החדשים מתאים לכל אוהבי המסטיקים בטעמים הפירותיים, הוא מספק רעננות חזקה במיוחד וטעמו הנהדר נשמר לאורך זמן רב. אריזות הבקבוקים של מסטיק Mentos Pure Fresh הינן אריזות נוחות בעלות פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים ומותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד. להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים. מחיר: כ-10₪.


מארז שי בצורת סביבון
לכבוד חג החנוכה  ליימן שליסל משיקה מארז שי ייחודי המוגש באריזת סביבון דקורטיבית. המארז מכיל מגוון דברי מתיקה המשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל ובהם: כדורי דגנים בציפוי שוקולד חלב צ'וקטה, יוגטה מרשמלו ממולא בתות, פרוט ביי דה פוט- חטיפים ארוכים בטעם פירות יער, צ'ופה צ'ופס- סוכריה קשה בצורת לקקן, מנטוס גליל- סוכריות לעיסה בטעמי פירות ומנטוס מסטיק גליל בטעם פירות. בנוסף, מכיל המארז גם סביבון צבעוני להשיג בקיוסקים, בפיצוציות ובחנויות הפרטיות, במחיר: כ- 16₪.






קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, עמית שטראוס, אפרת אשל, אופיר וייס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה