דג טוב
קבוצת 'עוף טוב', מהחברות המובילות בישראל
בייצור ושיווק מוצרי עוף והודו, משיקה מותג חדש - 'דג טוב', במסגרתו יימכרו ברשתות
השיווק מוצרי דגים מוכנים לאכילה. המוצרים בסדרת 'דג טוב' החדשה עונים על ערכי התזונה
הים תיכונית הנחשבת לבריאה ובעלת יתרונות תזונתיים חשובים: תכולת החלבון בהם גבוהה
והם מהווים תחליף בריא ומזין לצמחוניים הצורכים דגים. בנוסף, הם דלים בשומן
ובקלוריות וקלים לעיכול. בסדרה 6 מוצרים: פילה
אמנון מצופה – עשוי 100% נתח פילה דג (360 גרם, כ-3 נתחים באריזה), נתחי פילה
אמנון מצופה – עשויים 100% נתח פילה שלם ( 400 גרם, כ- 12 יחידות באריזה) , מקלוני
דג בציפוי צ'ילי, בטעם חריף מעודן (600 גרם, כ- 20 יחידות באריזה), מקלוני דג
בציפוי צ'יפס, פריך ועסיסי (600 גרם, כ-20 יחידות באריזה), קציצות דגים (600 גרם,
כ-17 יחידות באריזה), קציצות דגים נורווגיות, מכילות סלמון (600 גרם, כ-17 יחידות
באריזה). מתוך הסדרה נבחרו לטעימה מקלוני דג בציפוי צ'יפס ונתחי אמנון מצופה, לאחר
טיגון קל של כ-3 דקות על מחבת הבית התמלא ריח מגרה שהיה קשה לעמוד בפניו וגרם
אפילו לסרבנית המזון שלי לבקש לטעום (פעם ראשונה שהסכימה לטעום דג). שורה
תחתונה, טעים מאוד ותמיד טוב שיש בבית להכנת ארוחת צהרים או ערב מהירה, טעימה ומזינה. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הגדולות.
Ocean spary חמוציות-רימון
'Ocean spary' (אושן ספריי), מותג
החמוציות המוביל בישראל, משיק משקה בטעם חדש ומפתיע, אושן ספריי חמוציות-רימון. המשקה החדש מציע חוץ מטעם מעולה גם ערך בריאותי גבוה, החמוציות והרימון נחשבים למזונות בריאים
ומחזקים. הן מכילות שפע של ערכים תזונתיים שהינם בעלי תועלות רבות ובעלי פעילות נוגדת חמצון, התורמת להגנה בפני נזקי סביבה
וגיל. הטעם החדש מצטרף לסדרת המוצרים של Ocean Spray
הכוללת את משקה החמוציות הקלאסי ואת הגרסה הדיאטטית (ללא תוספת של
סוכר- שאושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת). להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
הלמנ'ס מבית יוניליוור, מותג
המיונז מספר 1 בעולם, נכנסת לקטגוריה חדשה – חרדל, ומשיקה שני מוצרים: חרדל דיז'ון
וחרדל עם גרגרים. המוצרים בסדרה מיוצרים בצרפת ומצטרפים לסדרת רטבי הסלט והמיונז של הלמנ'ס הידועים
בטעמם העשיר וברכיביהם האיכותיים. מוצרי הסדרה מעולים לשימוש בבישול, להכנת רטבים
וממרחים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות
הפרטיות.
מותג מרככי הכביסה Lenor משיק קולקציית מרככי כביסה יוקרתיים אשר פותחו בשיתוף פעולה עם בתי הבושם
המובילים בעולם. קולקציית מרככי
הכביסה החדשה מאופיינת בניחוחות בשמים יוקרתיים המעניקים ניחוח מתוחכם הנשאר לאורך זמן
ומעניק את הגימור המושלם לסגנון הלבוש. ב- Lenor
פיתחו טכנולוגיה מתקדמת במסגרתה רכיבי הבישום של המרכך משתחררים שוב
ושוב תוך שהם מעניקים לבגדים ניחוח עוצמתי שנשאר על הבגד עד ל- 12 שבועות, אף יותר
מריחו של בושם. קולקציית מרככי הכביסה של Lenor
מגיעים בשני ניחוחות: Lenor Parfum
des Secrets Mystery – בקבוק בצבע שחור - ניחוח עוטף של מושק עם תערובת ייחודית של
פרחים לבנים ונגיעות, פלפל שחור חריף. Lenor Parfum des Secrets Kiss –בקבוק בצבע אדום - ניחוח עשיר, משכר המפתיע את
החושים עם הנאה מידית מאופיין בנגיעות Passionfruit וענבר. עיצוב הבקבוק היוקרתי של מרככי הכביסה Lenor מאופיין בצבע אחיד שחור או אדום ומפקק המעוצב כפרח
בדומה לבשמים. להשיג בבלעדיות ברשת סופרפארם.
מוצר חדשני מציג המותג סנו, סנו סושי שקיות צלייה. השקיות של סנו מאושרות לשימוש
עם כל סוגי המזונות והן עמידיות בחום בגובה של עד 220 מעלות צלזיוס. השקיות מתאימות לשימוש בתנור או במיקרוגל. במארז
ישנם סוגרים ממתכת לשימוש בתנור וסוגרים נוספים מפלסטיק לשימוש במיקרוגל. שקיות הצלייה
של סנו מגיעות בשני גדלים: שקיות צלייה בגודל L - באריזה 20
שקיות צלייה במידה 25X38 ס"מ. שקיות
צלייה בגודל XL - באריזה 10 שקיות צלייה במידה 35X50 ס"מ. להשיג ברשתות השיווק.
לראשונה בישראל, משיקה חברת המיצים הטבעיים פריניב את מיץ תפוזי הולנסיה, מיץ
התפוזים הממותג הראשון בשוק. תפוז הולנסיה הוא זן אהוב, אשר מבשיל ונקטף בדרך כלל לקראת
סוף חודש מאי ובשל כך זכה לקבל כמות גדולה יותר של מים. כך שחתיכות הפרי גדולות
יותר, עסיסיות, טעמו מתקתק ויש לו ניחוח הדרים חזק ונהדר. לזן זה יתרונות
בריאותיים משמעותיים: ראשית, הולנסיה כמו שאר פירות ההדר הוא מקור עשיר מאוד
לויטמין סי ואף ידוע כמקור טוב לצריכת אשלגן, המסייע לתפקוד אופטימלי של הלב.
ובעיקר, הודות לטעמו המתוק של
הפרי אין במיץ תוספת של סוכר. המיץ החדש נמכר בבקבוק 2 ליטרים, להשיג
ברשתות השיווק ברחבי הארץ.
ORAL B משיקה בימים
אלה את Oral-B
Gum & Enamel, משחת
שיניים בעלת נוסחה המהווה פריצת דרך מדעית בתחום משחות השיניים. המשחה בעלת מרכיב אנטי בקטריאלי אשר הוכח מדעית כמפחית 74% מדימומי החניכיים
בתוך 3 חודשים. המשחה מכילה מרכיב אנטי בקטריאלי הקוטל חיידקים ומעכב את פעילותם.
בכך המשחה מאפשרת טיפול בגורם למחלה, החיידקים, ולא רק בסימפטום. המשחה קוטלת את החיידקים,
מעכבת את ההיצמדות שלהם למשטחי השיניים ובכך מאפשרת הפחתה בדימום, במקביל
לטיפול ברגישות השיניים. המשחה של ORAL B מיועדת לשימוש יומיומי הן למניעה, והן לטיפול במחלות חניכיים
קיימות. להשיג
ברשת הסופר פארם.
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג
הוטפופ - פופקורן להכנה במיקרוגל הנמכר ביותר בישראל, מציעה את הוטפופ
במבצע חם ומשתלם במיוחד לרגל פתיחת עונת החורף: אריזת הוטפופ המכילה 6 שקיות + 2
שקיות מתנה. הפופקורן הינו חטיף טעים, משביע ומחמם דבר המהווה יתרון בימי החורף
הקרים. המבצע כולל את הוטפופ בטעם טבעי בתוספת מלח ואת הוטפופ בטעם חמאה. להשיג
ברשתות השיווק, מחיר: כ-14.90 ₪.
מותג התה הבינלאומי פומפדור משיק לראשונה חליטת צמחים בטעם ייחודי: ג'ינג'ר
וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים. תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר
יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה
הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים" המונע ומטפל
במחלות שונות. תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה
ועוברים הישר מהקטיף לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה:
תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק
והחנויות המובחרות, מחיר: 14.90- 17.90 ש"ח למארז 20 שקיקים.
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה
מוצר חדש: סירופ אגבה כחולה אורגני, 100% טהור, נהדר להמתקת משקאות קרים או חמים ולשימוש
במגוון מאכלים, בהם גם סופגניות ולביבות. הסירופ, המיובא ממקסיקו, מופק מליבת צמח האגבה הכחולה. הוא מתוק פי 1.5
מסוכר וכפית אחת ממנו מכילה כ- 20 קלוריות. אם משלבים אותו באפייה ובבישול, מומלץ
להמירו ביחס של 2/3 כוס אגבה - במקום כוס סוכר. הסירופ אינו מושפע מטמפרטורה והוא
תמיד נותר נוזלי. כמו כן, אין לו את טעם הלוואי שמאפיין ממתיקים אחרים. להשיג
ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ, מחיר: כ- 18.90 ש"ח לבקבוק של 330 גרם.
סנו משיקה את סנו סושי ניילון נצמד+ עם יריעה רחבה במיוחד ברוחב 45
ס"מ המאפשרת עטיפה ואטימה של כלים רחבים בעלי פתח גדול (תבניות וסירי קדירה). ניילון נצמד+ של סנו סושי שומר על טריות המזון במקרר או במקפיא ומתאים
לחימום במיקרוגל משום שאינו מכיל PVC (בהתאם
להוראות השימוש), על כן נחשב בריא יותר לשימוש. המוצר מכיל גליל ניילון נצמד באורך
100 מטרים וברוחב 45 ס"מ כולל סכין הזזה לחיתוך קל ומהיר. להשיג בכל רשתות
השיווק.
קרדיט צילום: יח"צ,
יח"צ חו"ל, ענבר הלפרין, עמית שטראוס, אייל קרן, דני לוי, מוטי פשביין, אבי לוי, סטודיו open, עוף טוב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה