יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

mifold משנה את חוקי הבטיחות ברכב


כולנו יודעים כמה חשוב נושא מושבי הבטיחות לילדים ברכב.
לצערי הרב נתקלתי בלא מעט סיטואציות שראיתי קצת זלזול וחוסר הבנה בחשיבות מושבי הבטיחות כשמדובר בילדים טיפה יותר גדולים הנזקקים לבוסטר.
בוסטר- למה זה טוב?
לפי ארגון 'בטרם' : "לחגורת הבטיחות תפקיד חשוב בהגנה על האדם בזמן התאונה, אך הן מיועדות למבוגרים ואינן מתאימות לרוב הילדים שגובהם נמוך מ-145 ס"מ. עד אז, צריכים הילדים לנסוע ברכב כשהם יושבים על בוסטר וחגורים בחגורות הבטיחות של הרכב. תפקיד הבוסטר הוא להתאים בין חגורות הבטיחות ברכב לבין הילד, ובכך להגן עליו מפני פגיעות חמורות בזמן תאונת דרכים. בשל חוסר ההתאמה, נגרמו פגיעות פנימיות חמורות לילדים שהיו מעורבים בתאונה וישבו ללא בוסטר, כאשר חגורת האגן הייתה על הבטן ולא על עצמות אגן הירכיים".
בוסטר מיועד לילדים השוקלים מעל 18 קילו וגובהם נמוך מ145 ס"מ.
לגמד הקטן שלי יש בוסטר ברכב שלי, ברכב של בעלי וגם באוטו של סבסבתא.
סה"כ 3 מושבים שלעיתים מפריעים במושב או בבג'אז של הרכב.
וזה עוד לפני שדיברנו על הסעות לבית הספר, נסיעה במוניות, נסיעה עם חברים, טיולים לחו"ל ועוד.

לשמחתי בימים אלו מציגה חברת  ''MIFOLD'' פיתוח ישראלי פרי יוזמתו ופיתוחו (פטנט רשום) של היזם הישראלי ג'ון סמוריי - "MIFOLD" - מושב בטיחותי לילדים לרכב, נייד ומתקפל.
מדובר במושב קטן פי יותר מעשרה לעומת גודלו של מושב בוסטר רגיל (רוחב 25 ס"מ, אורך 11 ס"מ ועובי 4.5 ס"מ) ומשקלו 700 גרם בלבד הניתן לנשיאה אפילו בתיק בית הספר של הילד שום קושי.
ה"mifold" קל ומהיר לשימוש וכשאין צורך בו ניתן לקפלו במהירות ולאחסנו אפילו בתוך התא כפפות.
מושב ''MIFOLD'' בטיחותי באותה מידה כמו מושביי הבוסטר הרגילים, מיועד לילדים בגילאי 4-8 בהתאמה ל 3 מידות S\M\ L .
איך מושב ה"mifold" עובד?
לעומת מושב בוסטר רגיל שמרים את הילד כך שיהיה בתנוחה של מבוגר, מושב ה- MIFOLD'''' מחזיק את חגורת הבטיחות למטה והתכנון הפטנטי מסיט את חגורת המושב מהבטן והצוואר כך שהישיבה של הילד נוחה ובטוחה יותר.
מושב "mifold" עבר בדיקות בטיחות של המכונים:
TRL (Transport Research Laboratory) UK
UTAC (L'Union technique de l'automobile, du motocycle et du cycle)France
Calspan Corporation USA

על ההמצאה הגאונית הזאת שתקל ותשמור לנו על החיים אחראי ג'ון סמרוי.
מיהו ג'ון סמרוי?
ג'ון סמרוי, בן 48, שעלה לישראל מאנגליה ב-1995 ושימש בין השאר כמנהל השיווק של יונילוור, מנכ''ל ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל וסמנכ''ל השיווק של חב' 888 ובשנים האחרונות מתמקד בייעוץ לעסקים לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות.
מתי ואיך עלה הרעיון לפתח כסא בוסטר מהפכני?
ג'ון סמרוי : ''בשנת 2000, כשהתגוררתי במנהטן שבארה''ב, תוך כדי נסיעה במונית עם הבנים הקטנים שלי, הבנתי שהנסיעה במונית לא בטוחה לילדים , כי במוניות אין כסאות בוסטר, והם גם לא יתקינו בשום פנים ואופן כסאות כאלה שיחסמו חצי ממקומות מושב המונית, ולכן הנסיעה עם הילדים במונית היא לא הכי בטוחה בטוחה לילדים. גם החגורה שנמצאת במוניות לא מיועדת לילדים כי היא גבוהה מדי ויכולה להפריע להם לפנים ולגרון. ואז עלה בראשי הרעיון לפתח כסא בוסטר מתקפל , שניתן להרכבה תוך מספר שניות , שכל אחד מההורים יכול להחזיק איתו כמו טאבלט בתיק ולהרכיב אותו בעת הצורך ללא הכנות מיוחדות ובלי שיתפוס מקום ברכב.
במשך שנים גלגלתי את הרעיון, התייעצתי עם חברים, עם אנשי מקצוע , ולא היה אחד שלא אמר שהרעיון הוא מהפכני, רק שעכשיו צריך לפתח את המוצר.
בשנת 2013 גייסתי 600,000 דולר ממשקיעים מאנגליה ופתחתי את חברת MIFOLD.
בתחילת 2015 גייסנו 1.2 מיליון דולר נוספים מלונדון''.
מה קרה מאז שהתחלתם לשווק באתר?
ג'ון סמרוי : ''הפגזה שלא חלמתי עליה.....
כבר נמכרו כ-25,000 מוצרים ב-89 מדינות ברחבי העולם. כולל, להפתעתי הרבה ביקוש גדול ממדינות ערב – ערב הסעודית, קאטר, עירק, בחריין, איחוד האמירויות הערביות, דובאי, ועוד....
מה  הצפי לשנת 2016?
ג'ון סמרוי: ''למכור את המוצר בישראל ובכל הרשתות המובילות בעולם - בארה''ב , אירופה סין, הודו, קוריאה, אוסטרליה, דרום אפריקה, ועוד, ולהגיע למחזור מכירות של מעל 5 מיליון דולר''.
לאחר שהמוצר יהפוך למוצר בינלאומי - מה יהיה מקומה של ישראל?
ישראל היא הבית שלי. גם אם התחזית תתגשם והמוצר יהיה סיפור הצלחה בינלאומי וזה יהיה המוצר הישראלי הנמכר ביותר בעולם- ישראל היתה ותהיה תמיד הבית שלי ותישאר הבית שלי.
את הMIFOLD ניתן יהיה להשיג בחנויות המובחרות החל מתחילת שנת 2016 או להזמין באתר : mifold
מחיר לצרכן 200 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה