יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

שוופס הכניסו לי טעם נטול קלוריות לחיים.


הכל התחיל לפני כחודשיים בזמן שעברתי עם הרכב ליד הים וראיתי את כל אותם אנשים בריאים שעושים הליכות וריצות בטיילת.
אז נפל לי האסימון (אני דור האסימונים..מה לעשות?) שאני בטטת כורסא וזה ממש פשע שאני לא משנה את אורח חיי.
ביננו אף פעם לא היית אתלטית גדולה, או יותר נכון להגיד תמיד הייתי רק גדולה ואתלטית אף פעם לא.
זה התחיל כבר ביום שנולדתי. אמא שלי השוקלת ביום הלידה כ50 קילו וזאת כבר לידתה השלישית יולדת אותי, תינוקת קטנה (הכל יחסי כמובן) במשקל של 5.200 קילו.
הרופא שהכין את אימי לאפשרות שבבטן היא סוחבת תאומים תיקן את הטעות ואמר לאימי שאומנם מדובר רק בתינוקת אחת אבל כזאת השוקלת כמו שניים והמליץ לה בחום לרכוש מנוף שיסייע בזמן ההחתלה.
ומאז עברו לא מעט שנים שבהן עשיתי כמו חצי עולם דיאטות שונות ומגוונות שתמיד גרמו לי לירידה במשקל שאחריה לצערי גם עליה.
עד אותו יום בטיילת, האסימון שנפל החדיר לי לתודעה שדיאטה זאת לא הדרך הנכונה בשבילי לגוף בריא.
אני חייבת שינוי בחיים, שינוי כזה שיהפוך להיות דרך חיים ויכניס אותי למסלול של חיים בריאים בגוף בריא
(ואם על הדרך ניפטר מכמה קילוגרמים זה כבר בונוס).

אז לקחתי את עצמי, עט ונייר והתחלתי לכתוב מה בחיי צריך שינוי:
1. שינה- מינימום 7 שעות שינה בשביל לסחוב את היום במרץ.
2. אכילה - לנסות להפחית צריכת מתוקים ולהשתדל לאכול 3 ארוחות מאוזנות ביום.
3. כושר- לעשות הליכות ליד הים (כי מגיע לו קרדיט על המהפך) לפחות 4 פעמים בשבוע.
4. שתיה - להפסיק לשתות משקאות מוגזים וממותקים בסוכר ולשתות לפחות 2 ליטר ביום.

את הדף תליתי אחר כבוד על דלת הכניסה לבית שיזכיר לי את ההבטחה שהבטחתי לעצמי ולגופי.
אז חודשיים עברו חלפו להם ואת ההבטחות שלי לעצמי אני משתדלת לקיים.
הבטחת השינה -  אני מקיימת באופן קבוע בלי לפספס..אני אוהבת לישון surprise.
הבטחת האכילה - לא בכל יום אני אוכלת שלוש ארוחות מאוזנות. אבל על שתי ארוחות אני ממש מקפידה.
הבטחת הכושר - פה אני שמחה לספר שלמרות החששות שלי אני מוצאת את ההליכה היומית שלי כזמן איכות כייפי עם עצמי ולרוב אני עולה על הכמות שעליה התחייבתי.
הבטחת השתיה - את ההבטחה הזאת היה לי הכי קשה לקיים. לצערי אני לא מחובבות המים,
אני חייבת טעם במים על מנת לשתות כמות גדולה ממנו.
לשמחתי הרבה לבעיה הזאת הצלחתי למצוא פתרון טעים במיוחד.
את צריכת המים היומית שלי החלפתי בשתיית שוופס מים בטעמים 0 קלוריות. שלא כמו שאר המים בטעמים בשוופס 0 קלוריות המים ממותקים ע"י ממתיק מלאכותי דבר המאפשר להם להיות טעימים ונטולי קלוריות כמים רגילים וכל זה ללא תוספת של צבעי מאכל וחומרים משמרים. שוופס 0 קלוריות מגיע בטעמים מרעננים של אפרסק ותפוח עוד דבר הגורם לשתיה שלי להיות מגוונת ומעניינת.
לא סתם הוא זכה כמוצר השנה בשנת 2015 ..כי הוא בלי ספק המוצר שעשה לי את השנה.

אז אם אתם נוסעים לכם ליד הים ואתם רואים אותי צועדת..תעצרו להגיד שלום, ואולי אתן לכם לטעום מהשוופס הטעים שמלווה אותי בצעידות indecision.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה