יום שבת, 1 באוגוסט 2015

BB vs CC לוריאל פריז - LOREAL



למרות שאני ידועה כשוחרת שלום נענתי לבקשה לשפוט בדו קרב בין קרם ה-BB וקרם ה-CC של לוריאל פריז.


קרם BB בתוספת ברק

אומנם אני לא מהמתאפרות אבל בקרם BB אני משתמשת באופן כמעט יומיומי כי אני אוהבת את התחושה הקלילה והטבעית ואת המראה הנקי והלא מאופר שהוא משאיר על העור.
קרם הbb של לוריאל מגיע בשני גוונים: בהיר ובינוני המעניקים לעור הפנים לחות לאורך זמן, כיסוי פגמים ומראה עור אחיד ומואר.
קרם הbb עשיר ברכיבים פעילים ומכיל מקדם הגנה SPF25 להגנה על עור הפנים מפני ניזקי השמש.


קרם CC לתיקון גוון העור

את קרם הCC לא ניסיתי בעבר ולשמחתי הרבה מצאתי אותו מושלם למראה טבעי לחלוטין אבל עם טשטוש פגמי עור קלים.
קרם הCC מועשר בנגזרת של ויטמין E לתיקון מראה פני העור באופן מתמשך ומכיל מיני קפסולות המתמזגות עם עור הפנים ומטשטשות אדמומיות, כהויות וגוון עור עמום.
קרם הCC מכיל מקדם הגנה SPF20 להגנה על עור הפנים מנזקי השמש.


אז מה החלטתי? החלטתי לא להחליט.
אני מצאתי את שני הקרמים מעולים לשימושים שונים.
את הCC אני מאמצת לשעות היום למראה טבעי וקליל
ואת הBB אני מעבירה לשימוש בערב למראה קצת יותר מוקפד ואלגנטי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה