יום חמישי, 7 במאי 2015

קוואקר, שידרוג טעים ובריא לכל ארוחה


נתחיל מוודוי, אף פעם לא בישלתי או אפיתי עם קוואקר.
המילה קוואקר תמיד העלתה בראשי מחשבה על דייסה שהיא לא מהמאכלים האהובים עלי.
קיבלתי מארז מפנק הכוללת בתוכו תבנית אפיה איכותית של סולתם רדד, קונפיטורה לייט בטעם תות של יד מרדכי, פחית קוואקר וחוברת מתכונים שהפתיעה אותי עד מאוד וגרמה לי להבין שקוואקר זה לא רק דייסה הזכורה לי מיימי ילדותי.


לאחר המון מחשבה היכן לשלב את הקוואקר הוחלט לשדרג את ארוחת הערב בארוחת ערב בריאה ומזינה יותר.
ומתכון וותיק שלי עבר שיפוץ קל.


פשטידת קוואקר וזיתים
מצרכים:
1 כוס קוואקר
1 כוס קמח
1 שקית אבקת אפיה
0.5 כוס שמן
1 כוס חלב
3 ביצים
1 כוס זיתים ירוקים ושחורים שלמים או פרוסים (אפשר רק ירוקים או רק שחורים)
2 כפות גבינה לבנה
מלח,פלפל לבן,אגוז מוסקט


אופן ההכנה
לערבב את הביצים, השמן, והגבינה ולהוסיף תחילה את אבקת האפיה בתערובת ואז את הקמח והקוואקר.
שהתערובת אחידה וללא גושים להוסיף את החלב, הזיתים והתבלינים.
לשפוך את התערובת לתבנית אפיה משומנת ולהכניס לתנור לכחצי שעה בחום של 180 מעלות.




הפשטידה שהוגשה לצד גבינות וירקות טריים נאכלה בשמחה ע"י בני הבית שהודיעו חגיגית שיש משהו שונה מבדרך כלל אבל השינוי מבורך ומשפר את טעמה של הפשטידה..הרווחתי indecision

למעשה הרווחתי יותר מפעם אחת, הרווח השני שלי היה בזמן הדחת הכלים שגיליתי שהתבנית המעולה מתנקה בקלות וללא שום סימני הידבקות, והרווח השלישי היה שאת הקינוח שנאכל באותו ערב בני הבית אכלו ישר מהצנצנת עם כפית surprise.


למידע נוסף על קוואקר ולמתכונים נוספים : קוואקר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה