יום שישי, 1 במאי 2015

GOLBARY קולקצית אביב - קיץ 2015




חנויות הרשת של גולברי הן מקום מפלט עבור נשים. אותן נשים כמוני וכמוך שמחפשות פריטי לבוש אופנתיים, מבדים איכותיים, בגזרות ומידות של נשים (להבדיל מאופנת הברביות שניתן להשיג בחלק מהרשתות).
קולקצית אביב-קיץ של גולברי מתאימה את עצמה לכל שעות היום שלנו, החל משעות הבוקר בעבודה בפריטי לבוש בצבעים פורמליים של שחור ולבן המוצעים בשילובים של הדפסים וצורות גרפיות וכן הדפסים גיאומטריים קונטרסטיים ואף פריטים בצבעוניות ובהדפסים מיוחדים לאלו מאיתנו שלא מחוייבות בקוד לבוש שמרני במקום עבודתן.




עם המראה "המשרדי" ניתן בקלות להמשיך לאחה"צ והערב לבילוי לא מחייב וקליל. קולקצית אביב -קיץ של גולברי תפורה במבחר בדי אריג וסריג איכותיים, חלקים ומודפסים המיובאים ברובם מאירופה.בין הפריטים ניתן לראות מגוון רחב של דפוסים דיגיטליים ייחודיים, איכותיים ומושקעים אשר עוצבו בבית גולברי בהשראת מגמות האופנה הצבעוניות והטרנדים הבינלאומיים. הקולקציה המוצעת ברשת חנויות GOLBARY  מציעה בגדים אשר נתפרו בקפידה רבה וכמו כן הגימורים באיכות גבוהה ביותר.

לצד הלוק המתוחכם, ניתן למצוא פריטים קלילים. פריטים צבעוניים וקיציים, עם שלל סוגי דפוסי פרחים דיגיטליים, נטורליסטים ואמורפיים, המחזקים את העובדה שדפוסי הפרחים, הם ללא ספק הדבר הכי חם שיהיה בקיץ 2015.

את כל קולקציית הקיץ ניתן להשיג בחנויות הרשת ועכשיו במבצע משתלם במיוחד של 50% הנחה על הפריט השני...שווה...

בנוסף ניתן להשיג בגולברי מגוון רחב של אקססוריז להשלמת המראה כגון: צעיפים דקים ונעימים בהדפסים משגעים שישדרגו כל הופעה ברגע, מבחר עשיר וססגוני של תיקים גדולים וקטנים, שרשראות בסגנון קז'ואל וערב, צמידים וטבעות.
את קולקצית אביב-קיץ של גולברי ניתן להשיג עד מידה 46 (מידה 6 בבגדי הלייקרה).

לצפיה בקולקצייה וברור סניפים - GOLBARY








 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה