יום שלישי, 4 ביולי 2023

"מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרימיום שלה

 


יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: 


פסטרמה מהמעשנה

פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן. 


צלעות אסאדו על האש

צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן.

  

רוסטביף

נתח שלם של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן. 


את הפינוקים מבית מעדני יחיעם הגשתי לדיירי הבית (גם לצליאקי שהתלהב מזה שכל הנקניקים הטעימים נטולי גלוטן) כארוחת ערב קלילה בתוספת לחמים טריים, ירקות וחמוצים. הארוחה זכתה להצלחה מסחררת והוכרזה פה אחד כארוחה הטעימה של השבוע.. מושלם !! 

המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרימיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ,  קורנדביף,  פרושוטו עגל ועוד.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, "בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגורית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק".

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם; צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה