יום שלישי, 2 בנובמבר 2021

טחינה "טורקיז" – טחינה פרמיום גולמית


אני חייבת להודות שאני נמנית עם אוהבי הטחינה. תמיד יש לי במקרר טחינה מוכנה שאותה אני מוסיפה לרוב המאכלים, הסלטים וגם לפעמים מנשנשת עם לחם טרי או בגט.

כל חידוש במדף הטחינות עובר אצלי קבוע בדיקה מקיפה שבסופה מתקבלת ההחלטה האם הוא נכנס לראש רשימת הקניות כמוצר יסוד חיוני.

לאחרונה צצו על המדפים אריזות טחינה בעלות צבע ים מהפנט עם השם המחייב "טחינה טורקיז". מדובר בטחינה פרמיום רגילה או משומשום מלא, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. 

במבחן טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים. השקת טחינה טורקיז החדשה תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית,  תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהם טיסה ליוון. 

טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות, ביקשנו להביא טחינה פרמיום חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו. תוצאות מבחן הטעימה מצביעות על שינוי צפוי במדפי הטחינה ואין לנו ספק שהצרכן יטעם ויבחר טחינה טורקיז". 


להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה. מחיר מומלץ לצרכן: כ-14 ₪ לאריזת 500 גרם. תימכר במחיר השקה של כ-12 ₪. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה