יום רביעי, 17 במרץ 2021

Moodify Pet עושה סוף לריח מארז החול

חובבי חתולים כמוני בוודאי מכירים את התופעה הלא נעימה של ריח לא נעים מארגז הצרכים של החתול. כאמא גאה ואוהבת ל-3 מזונבים (מהממים) המקפידה לנקות כל יום את 2 ארגזי החול שלהם עדיין לא מצאתי את הפתרון שימנע את הריחות באופן סופי.  

לשמחתי לאחרונה גיליתי את   Moodify pet, המצאה ישראלית פרי פיתוח של חברת מודיפיי בשיתוף מכון ויצמן.

מודיפיי פט הינו מנטרל ריחות ייעודי שפותח כנגד הריח בארגז החול חתולים, ומנטרל רק את הריח הספציפי של הארגז, ולא של ריחות אחרים כמו דליפת גז. המוצר מגיע בצורה של תליון חרס מצופה תמיסת ריח ייחודית, ומחליף את הצורך ברכישת חול יקר שהאפקטיביות שלו מוטלת בספק, ואת הצורך להוסיף לחול מיני תוספים הדורשים מגע עם חול החתולים.

תליוני המודיפיי מגיעים במארז הרמטי שפתיחתו גרמה לניחוח נעים להתפזר בחלל הבית. תליתי את תליון החרס מעל ארגז החול ומידיית הריח של הארגז נוטרל ואת מקומו החליף ריח נעים. התליון מיועד לשבועיים שבמהלכם תהנו מריח נעים באזור ארגז החול ונטרול כללי של כל ריח לא נעים. במבחן התוצאה עם המזונבים שלי לאחר שבוע של שימוש אני שמחה לציין שמצאתי את הפתרון המושלם לריח לא נעים בבית. 

 

במקביל למודיפיי PET החברה מפתחת שלוש טכנולוגיות חדשות:

1.    מודיפיי בלו – תכשיר הרחה מרגיע המבוסס על מסרי ריח טבעיים  אשר מסייעים בהתמודדות עם מצבי לחץ וחרדה. מודיפיי בלו מעביר מסר מרגיע לחץ למוח הקטן שאחראי על מנגנוני ויסות רגשי וגופני. המוצר אפקטיבי במצבי לחץ כגון: חרדת טיסות, עמידה מול קהל, חרדת בחינות ומסייע בקיצור זמן הירדמות. הממצא המדהים הוא שלראשונה ניתן לייצר תחושת הרגעה בשימוש חומרי ריח טבעיים שמקורם בגוף האדם, ללא התערבות כימיקלים, ומדובר במוצר היחידי בשוק שהוכח כיותר יעיל מאפקט פלסבו.

 

2.   מודיפיי רד – תכשיר הרחה מעורר אשר משמש כתחליף טבעי לקפאין, רד בול ושאר מעוררים. בריכוז מסוים התכשיר אף מעיר משינה, ומשמש  להצלת נהגים עייפים מתאונה, שכן התכשיר, במגע עם עצב הריח, יוצר תגובה מיידית מהירה וחזקה, הרבה יותר מגירויי ראייתי (הבזק אור) ושמיעתי. מתוך עבודה משותפת עם אחד מיצרני הרכב המובילים בעולם בתחום הבטיחות, אנו יודעים שבניגוד לגירויי ראייה ושמיעה שמגיעים ל-40% הצלחה בהערת נהגים, מודיפיי רד מעיר 100% מהנהגים 100% מהפעמים. מודיפיי פועלת בשיתוף פעולה עם אותו יצרן רכב על מנת שמודיפיי רד יותקן בכל הרכבים החל משנת 2024.

 

3.   מודיפיי וויט - מאפשר נטרול ריחות בצורה יעילה על בסיס עקרון ה"ריח הלבן". בדומה לרעש לבן המתקבל מערבוב תדרים שונים באותה עוצמה, הריח הלבן הוא תוצר של ערבוב מולקולות ריח שונות בעוצמה זהה, המקנה תחושה של "אין ריח". מדובר בטכניקה חדשנית לנטרול ריחות ספציפיים תוך שימוש במעט מאד בישום לצורך נטרול הריח הרע. בניגוד למטהרי אויר אשר עובדים על עקרון ה"כיסוי" (כלומר משתמשים בריכוז גבוה של בושם על מנת "לכסות" על הריח הרע), מודיפיי וייט  עובד על עקרון תפיסתי עם מעט מאד בישום ע"מ לנטרל את הריח הרע מאפשר רמת נעימות יותר גבוהה תוך שימוש בחומרים היפו-אלרגניים ידידותיים לסביבה.

 

את המוצרים הנהדרים האלה מביאים אלינו חברת מודיפיי Moodify, חברת סטארט אפ ישראלית שעוסקת בפיצוח חוש הריח והבנת ההשפעה שלו על המוח האנושי.  טכנולוגיות הריח המתקדמות של מודיפיי מפותחות בשיתוף פעולה עם מכון ויצמן, מחלקת חקר חוש הריח של המכון בהובלתו של פרופסור נועם סובל. המוצרים במודיפיי מתבססים על 15 שנות מחקר אקדמי של טובי המומחים של המכון. מעבדה זו נחשבת לאחת משלוש מעבדות חקר חוש הריח המובילות בעולם. בבסיס כל הפיתוחים של החברה יש אלגוריתם מורכב שמנבא את הקשר בין המבנה הכימי של המולקולה לבין תפיסת הריח שלה והתגובה שהמוח שלנו מייצר ב"קריאת" סיגנל הריח.

מודיפיי פט מוצע למכירה כמנוי חודשי (מארז של 2 יח') בעלות של 39 ₪ לחודש (ללא דמי ביטול וללא התחייבות), לחילופין כמארז בודד ב-79 ₪. את המוצא תולים ליד ארגז החתול בגובה האף האנושי.

לפרטים נוספים והזמנות: מודיפיי

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה