יום שלישי, 12 בינואר 2021

סדרת מטליות הניקיון של ניקול

 


כחובבת ניקיון אני תמיד מחפשת מוצרים ועזרים שיקלו עלי לשמור את הבית נקי ומצוחצח. בשנים האחרונות השימוש במטליות ניקוי תפס תאוצה בבתים רבים שכן מדובר במוצר שהוא נוח לשימוש, יעיל ופרקטי.

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק, משיק שני מוצרים חדשים בקטגוריית המטליות הלחות שיהפכו את החיים של כולנו להרבה יותר קלים: מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ להברקה בקלות.

מטליות לחות בתוספת חומץ

החומץ  ידוע כחומר טבעי לניקוי ולהברקה. המטליות החדשות של ניקול בתוספת חומץ מסירות ביעילות לכלוך, אבק, כתמי מזון ושומן ומותירות ריח רענן ונעים ברחבי הבית. 

חלונות מלוכלכים מפריעים במיוחד לחובבי הניקיון. גם למראות ופריטי נוי עשויי מראה יש תפקיד נכבד בבית, ואף אחד לא רוצה להביט בעצמו מבעד למראה מלוכלכת או מלאת אבק. ניקוי חלונות ידוע כמשימה קשה במיוחדת שדרשה עד היום שימוש בספריי חלונות ביד אחת ומטלית או מגבת נייר ביד השנייה. מתוך צורך זה נולדו המטליות החדשות שפיתח המותג ניקול – מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות.

מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות

המטליות הלחות של ניקול לניקוי חלונות ומראות מנקות ומבריקות משטחי זכוכית ומראות בדרך קלה, יעילה וחסכונית, מבלי להשאיר סימנים וסיבים.

הבד הייחודי והאיכותי ספוג בנוזל מותאם לניקוי, הסרת אבק וכתמים והברקה של משטחי זכוכית.


ניתן להשיג את מגוון מוצרי ניקול ברשתות השיווק והפארם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה