יום חמישי, 19 במרץ 2020

ישראל עוברת לחשמלית של Oral-B





Oral-B וסופר-פארם משיקים את הקמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית' במסגרתו יינתנו סדרת הטבות לקהל הרחב לשדרוג למברשת שיניים חשמלית וגם הטבה ייחודית להורים.
גולת הכותרת, מיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב ומוצע לילדים בגילאי 3-6, במשך השנה המיזם פתוח לילדים בני 3 בלבד. ובחודש מרץ 2020 הערכה המסובסדת תכלול מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral-B עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

למימוש המבצע יש להירשם באתר האינטרנט או חפשו "מברשת שיניים חשמלית לכל ילד" ב Google לקבלת קופון הטבה למייל לרכישת ערכת הצחצוח (מברשת וספר) במחיר המיוחד.

ניתן יהיה לממש את ההטבה המורחבת בסניפי סופר-פארם בין התאריכים 27.02.2020 -01.04.2020 במחיר מסובסד של 39.90 ₪  (במקום 189.90 ₪).

בנוסף, ב-Oral-B מציעים מבצע טרייד אין משתלם גם להורים. מביאים לאחד מסניפי סופר-פארם כל מברשת שיניים ומקבלים 50 ₪ הנחה נוספת על כל ההנחות הקיימות בחנות בשדרוג למברשת השיניים החשמלית המתקדמת ביותר  Oral-B Genius-X.


מברשת השיניים המתקדמת בעולם- מברשת שיניים X Genius בעלת היתרונות הבאים:
·       טכנולוגיית בינה מלאכותית-  לאחר מחקרים, פיתוח ולמידה של הרגלי הצחצוח של עשרות אלפי צרכניםOral-B  פיתחה אלגוריתם המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית ומידע הנצבר מאלפי דפוסי התנהגות אנושיים בצחצוח שיניים בכדי ללמוד את סגנון הצחצוח האישי של כל משתמש. לאחר הלמידה, היא "מאמנת" את המשתמש ומדריכה אותו עד להשגת הרגלי צחצוח ובריאות פה טובה יותר. טכנולוגיית הבינה המלאכותית בידית המברשת מזהה באילו אזורים בפה המשתמש מצחצח ועל איזה אזורים הוא צריך לתת יותר דגש, בודקת את משך הצחצוח עוצמת הצחצוח להגנה על החניכיים ועוד. למעשה, Genius X מציעה משוב בזמן אמת (וגם בדיעבד), באמצעות אפליקצייתOral-B  ומדריכה את המשתמש לשיפור הצחצוח לבריאות פה טובה יותר.
·       חיישן לחץ חזותי - להגנה על השיניים והחניכיים. במידה ומפעילים לחץ חזק מידי במהלך הצחצוח המברשת מתריעה באופן חזותי ומורידה את העוצמה באופן אוטומטי כדי לשמור על בריאות החניכיים.
·       6 מצבי צחצוח - התאימו אישית את הצחצוח לצרכים שלכם עם מצב ניקיון יומי, ניקיון עמוק, צחצוח עדין, הלבנה, ניקוי חניכיים וניקוי לשון
·       תיק נסיעות מפואר - ניתן לקחת את המברשת לנסיעות ולהטעין את הטלפון הנייד והמברשת באותו זמן.



קרדיט צילום: יח"צ







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה