יום שני, 21 במאי 2018

לחיים קלים במטבח - NICER DICER FUSION SMART


בפנטזיות שלי אני חיה חיים בריאים ומלאי אנרגיה חיוביות. בבוקר אני מזנקת מהמיטה אנרגטית וקלילה, פותחת את היום עם משקה נטול קופאין וסוכרים וממשיכה בקלילות לעבר יום מלא פעילויות. בצהרים אני מתפנקת על סלט טעים וטרי ב-5 צבעים וממשיכה בפול גז את היום עד הערב שבו אני מנשנשת קערונת של מרק ירקות חתוכים קטן קטן.

עד כאן הפנטזיה..ובפועל?
אני מגרדת את עצמי מהמיטה אחרי שהשעון המעורר חטף כמה בומבות שלא גרמו לו להפסיק לחפור. בזחילה איטית אני גוררת את עצמי למטבח ושותה שתי כוסות נס קפה הגורמות לעין שמאל שעד הכוס השני היתה עדיין עצומה להפתח. היום מתחיל רשמית כשאני מגיעה לעבודה ושם אני נהנית ממנה גדושה של לחץ, לחץ, לחץ.
בצהרים אני חוזרת הביתה ומפנקת את עצמי בארוחת צהרים מזינה ובריאה המורכבת ממנה של m&m  ב-5 צבעים וממשיכה בלי הרבה אנרגיה את היום שבסופו אני מוצאת את עצמי מרוסקת על הספה נוחרת קלות מול החדשות.

לאחרונה החלטתי לשים סוף למצב העגום הזה של חוסר אנרגיה ותזונה לקויה הגורמת למשקל שלי לעלות ולרדת כמו יו יו ולפתוח דף חלק ונקי שיפתח את הפרק הבא בחיים שלי, הפרק הבריא. בשביל לעשות את זה הייתי חייבת לגרום לעצמי להודות שרוב הבעיה שלי מתחילה מעצלנות. הרי אין מצב שבו אני גורמת לעצמי לעמוד חצי שעה ליד השיש ולחתוך דק דק ירקות לסלט, מרק, פשטידה או לכל מאכל מזין אחר. אז אחרי שהבנתי את מקור הבעיה חיפשתי את הפתרון הקל, המהיר והנוח. ולשמחתי מצאתי אותו דיי מהר באתר של ערוץ הקניות.
נייסר דייסר פיוז'ן סמארט – ערכה בעלת 16 חלקים לחיתוך, קיצוץ, פריסה וגירוד של ירקות ופירות. הערכה המושלמת לצורך הכנת מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים ועוד בקלות, במהירות ובלי מאמץ כלל.  
מאז שהנייסר דייסר פיוז'ן סמארט ניכנס לחיי אני מוצאת את עצמי חותכת בקלות ובהנאה ירקות לסלטים, לתבשילים או סתם ככה לנישנוש. הקלות שבשימוש מאפשרת שימוש לכל בני הבית (לאחר הסבר בטיחות). המכשיר קל וקומפקטי וניתן בקלות לקחת אותו גם לעבודה לחיתוך מהיר של סלט ירקות מפנק לשעת הצהרים. 

ערכת ה- NICER DICER FUSION SMART כוללת:
* בסיס חיתוך אחד+מכסה 
* להב גודל 2 (5 5*מ"מ / 10 10*מ"מ) לקוביות או פרוסות קטנות ובינוניות. 
* ריבוע פינים קטןX 2 ללהבים עם שני משטחי חיתוך שונים 
* להב גודל 4 (20 20*מ"מ) לקוביות ופרוסות גדולות 
* להב גודל 3 לחיתוך לרבעים ושמיניות 
* חותמת חיתוך ללהב בגודל 3 לחיתוך לרבעים ושמיניות 
* תא הזנה ידני 
* מחזיק מזון 

לרוכשים ינתן בונוס בשווי 160 ₪: נייסר סלייסר ולהבי ג'וליאן. 

את ה- NICER DICER FUSION SMART  ניתן להשיג בבלעדיות בערוץ הקניות עם משלוח מהיר עד הבית או באיסוף עצמי אקספרס ממחסני החברה כשעה לאחר ההזמנה הטלפונית. לפרטים נוספים ולהזמנות: NICER DICER FUSIONSMART 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה