יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

חג שמח וטעים עם חברת מבושלת

חגי תשרי בפתח.. רוצים להגיע לארוחת החג רעננים ולא סחוטים מבישולים ואפיה?
אז כדאי שתכירו את חברת מבושלת.
המשיקה ערכת ארוחות חג לכל המשפחה עד פתח הבית הכולל מבחר מנות עשירות וטעימות. 

ראש השנה הוא תמיד החג הארוך ביותר שכן הוא כולל יומיים שלמים, לא כולל ערב חג. השנה קודמים לו שישי ושבת מה שאומר 5 ימים עמוסים בארוחות שבת וחג ולמי יש כח לבשל כל כך הרבה?
חברת 'מבושלת' המתמחה בייצור ארוחות מוכנות לחג המגיעות בערכה עד לפתח הבית, החלה בהשקת הארוחות לראש השנה תשע"ז החוסכות זמן, תורים בסופר וכאב ראש גדול. המנות של 'מבושלת' לראש השנה הותאמו לטעמים והניחוחות בישראל והושקו אחרי המון מחשבה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. את הארוחות מחממים בקלות על הפלטה למשך __ עד __ דקות. מי שהיו אמונים על התחום הקולינרי והבריאותי היו השפים המיוחדים של מבושלת, תחת מטריית אחריותה של הדס יריב (M.Sc, MBA), טכנולוגית מזון ומנהלת תחום הבריאות בחברה. המנות נארזו במפעל תוך הקפדה מרבית בשלבי הבישול וההכנה על אסתטיקה וניקיון, איכות חומרי-הגלם ובקרה על תהליכי הבישול. 
לדברי דורון כהן, סמנכ"ל שיווק 'מבושלת': "אחרי ההצלחה הגדולה בפסח החלטנו לקראת ראש השנה לשדרג את הטעמים של הארוחות, גם הפעם הקפדנו על הטריות וההערכה הנוחים לצד רמת הבישול והתבלון הגבוהים המוכרים לקהל לקוחותינו". 
חברת 'מבושלת' עשתה מאמצים גדולים בכדי לסייע לצרכן הישראלי והצליחה להוזיל משמעותית את מחירי הארוחות לעומת פסח. עלות ערכה המיועדת ל7-8 סועדים עומד על 699 שקלים (לעומת 799 בפסח) וקניית שתי ערכות  תזכה להנחה של 200 שקלים ויעמוד על 1,199 שקלים.

כל ערכה כוללת :
·       מרקי ירקות טריים עם טורטליני
·       מנות ראשונות - פשטידת ירקות מרוקאית
·       מנות דגים – דג נסיכה בעגבניות וחומוס
·       מגוון מנות עיקריות- נתחי פרגית בגי'נגר, סטייק פרגית בפסטו ועגבניות,
בקר אסדו ברוטב ברבקיו, קדירת בקר ירקות ואגסים.
·       מנות עיקריות לילדים- חזה עוף בגריל אסיאתי.
·       תוספות לארוחה- אורז אושפלו, תבשיל ירקות הגינה
·       קינוח- פאי תפוחים.
  
המחיר כולל משלוח ואספקה עד בית הלקוח
ניתן להזמין דרך אתר החברה www.mevushelet.co.il, או בטלפון -8050*









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה