יום שני, 4 באפריל 2016

חידושים, מבצעים והטבות לקראת חג הניקיונות

עוד לא הורדנו את כל האיפור מהפנים וכבר החג הבא דופק לנו בדלת..
ואיתו הוא מביא את הצורך לשפץ, לחדש ולהתחדש.
ואת הצורך לנקות, להבריק ולהכין את הבית לקראת החג ולקראת האביב.

מוצרי ניקיון לבית - חברת "הנקל סוד"
חברת 'הנקל סוד' יוצאת בימים אלה ברשתות השיווק המובחרות במבצעים אטרקטיביים ונוצצים שאסור לפספס.

המבצעים בנקודות המכירה:

ניקוי שירותים:
מארז זוג ג'ל לניקוי אסלה + מתנה כדוריות לניקוי האסלה

מחיר מבצע 20 ₪.

כדוריות לניקוי האסלה

מחיר מבצע 3 ב- 20 ₪

כביסה :
מרכך כביסה 4 ליטר + 1 ליטר במתנה

מחיר מבצע 18.90 ₪.

מרכך מרוכז

מחיר מבצע 2 ב- 20 ₪

אודות הנקל סוד: חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.
 
 
 

סטים לחדר הרחצה בעיצוב ראטן - חברת "ליפסקי"
חברת "ליפסקי" הישראלית – המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט דקורטיביים תוצרת כחול-לבן – מציגה סטים מרהיבים לחידוש חדרי האמבטיה והשירותים לחג הפסח:

סט תואם של פח אשפה ומברשת אסלה בעיצוב דקורטיבי של ראטן קלוע דמוי קש, ב-3 עיצובים לבחירה: עגול, מרובע וטרפז (דגם יהלום).
הפח, בנפח של 6 ליטרים, כולל בתוכו פח פלסטיק פנימי עם ידית אחיזה – הנשלף החוצה לניקוי יעיל ונוח, ורגלית לפתיחת המכסה ללא מגע – להיגיינה מרבית.
מברשת האסלה מברשת איכותית ויעילה, ומוצעת בעיצוב תואם. המארז מאורגן באופן קומפקטי ונוח מתוך התחשבות בסביבה- הפח מכיל בתוכו את מברשת האסלה לחיסכון באריזה ולמניעת בזבוז משאבים.

סט אביזרים מהודר לחדר הרחצה
הסט כולל: סבונייה, כוס למברשת ולמשחת שיניים וכלי לסבון עם משאבת ניקל במראה אלגנטי.
הסט מוצע גם הוא בעיצוב ראטן קלוע מסוגנן.

המוצרים עשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח) ומיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת. המוצרים עמידים לאורך זמן, בעלי יכולת מחזור וקלים לניקוי. הסטים מוצעים במגוון צבעים קלאסיים – לבן, פרגמון, חום ואפור.

מחיר סט פח אשפה ומברשת אסלה: 50 – 90 ₪.
מחיר סט אביזרים לחדר הרחצה: 40 – 60 ₪.
להשיג ברשת הום-סנטר, ברשת אייס, ובחנויות המובחרות למוצרי אמבטיה.
 

 
ספריי צבע לצביעה וחידוש מגוון סוגי משטחים - חברת "פלדע"
חברת "פלדע", המתמחה בשיווק מוצרי יצירה ואומנות, משיקה את הדור החדש של צבעים אקריליים מביתedding   מגרמניה, לצביעה וחידוש של מגוון סוגי משטחים באמצעות ספריי צבע איכותי, מהיר וקל לצביעה. סדרת צבעי הספריי מתוצרת חברת edding  הגרמנית, (מהמובילות בעולם בייצור מוצרי כתיבה וצביעה), כוללת  34 גווני ספריי צבע המתאימים לצביעה וחידוש של מגוון רחב של משטחים –זכוכית, מתכת, עץ, קלקר, קרמיקה, פלסטיק, אבן, טפט, קנבס ועוד.
הצביעה בספריי מעניקה מראה חדש לרהיט או לפריט אותו רוצים לחדש, וזאת בשיטה מהירה, קלה ואחידה. באמצעות הספריי ניתן לצבוע בקלות רהיטים ישנים, מסגרות לתמונות, ריהוט גינה ועוד מגוון רהיטים וחפצים.
סדרת הצבעים מגיעה במגוון של 34 צבעים, בהם צבעי מט וצבעים מבריקים.  כמו כן, הסדרה כוללת גם ספריי מקשר (פריימר) – לריסוס לפני הצביעה, לחיבור טוב יותר של הצבע למשטח, במיוחד בצביעה של משטחים מחוספסים. הספריי המקשר כולל 3 סוגים – ספריי מקשר אוניברסלי – המתאים לכל משטח, ספריי מקשר מיוחד לפלסטיק וספריי מקשר מיוחד לקלקר. לאחר הצביעה מומלץ להשלים את הצביעה בעזרת לקה– מבריקה או מט, להגנה על הצבע לאורך זמן.

אופן השימוש: לפני השימוש בספריי יש לנער אותו במשך 3 דקות לערבוב הצבע במיכל. בזמן הצביעה יש להתיז על המשטח ממרחק של 25 ס"מ. חשוב לצבוע בסביבה מאווררת ומוארת (כדי לראות היטב את הגוון המתקבל). ניתן לצבוע שכבה נוספת כמה דקות אחרי הצביעה הראשונה. מומלץ לכסות רהיטים וחפצים קרובים. חוברת הוראות מפורטת ניתן לקבל בחנויות המוכרות את המוצר. 

מחירים: ספריי צבע -  40 ש"ח (למיכל של 200 מ"ל). מחיר ספריי מקשר – 40 ₪.
 
 
להשיג בחנויות מובחרות למוצרי יצירה. לבירור החנות-טלפון:03-7170717

 
 
חג שמח וכשר kiss
 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה