יום ראשון, 24 בינואר 2016

GAME ZONE, כי כאן הכייף מתחיל


​חוגגים יומולדת? בר\בת מצווה? מחפשים איך להעביר אחה"צ או שבת גשומה?
תכירו את רשת GAME ZONE​ המקום שבו הזמן עוצר מלכת ובו גם המבוגרים מרגישים כמו ילדים.
בשבת חורפית במיוחד ארזתי את הגמד מחמד ואת האיש שאיתי (הוא יותר נכון ארז את עצמו) ונסענו לביקור בסניף גיים זון הממוקם בסינימה סיטי ראשל"צ.


​ב-GAME ZONEתוכלו להנות מכ-30 מכונות משחק ומכונות פרסים המופעלות על ידי כרטיס מגנטי חכם שאותו ניתן לטעון בסכום הרצוי, לכל משחק מחיר משתנה.
הכרטיס הפועל ככרטיס אשראי ואף צובר עבור המשחקים את הנקודות אותן צוברים במהלך המשחק ובעזרתן לרכוש הפתעות או ממתקים בסיום הבילוי.

ב-
GAME ZONE​​ תמצאו מגוון מכונות משחק משוכללות הכוללות: קליעה למטרה, קליעה לסל, ריקוד לפי סאונד ותאורה, משחק יריות אינטראקטיבי, "גלגל המזל", הוקי אוויר, מיני באולינג ועוד.

במתחם ה- GAME ZONE בסניף ראשל"צ פועל גם ג'ימבורי מקסים ומרווח המחולק לשתי קומות.
בתחתונה ניתן להנות ממגוון משחקים המתאימים לפעוטות כגון : בריכות כדורים, בתי משחק, נדנדות, מנהרות ועוד.
ובעליונה מגוון משחקים לילדים היותר בוגרים כגון: טרמפולינה, קרוסלה, מסלול מכשולים ועוד.
חשוב לי לציין שבביקורי במתחם הג'ימבורי שמחתי למצוא את המקום מתוחזק ונקי בצורה מצויינת (דבר שלצערי לא מובן מאליו במתחמים כאלה).
במתחם המשחקים והג'ימבורי פועל צוות מפעילים (לובשים חולצות כתומות זוהרות וקל לזהות אותם) אשר נמצא במקום על מנת לעזור לאורחי המקום.
אני באופן אישי מצאתי את המשחקים בגיים זון מתאימים לילדים בכל הגילאים (עד גילי המופלג surprise). ולכן ברוב המשחקים שניתן היה לשחק בזוג אני והאיש השתלטנו על המשחק.


 ועוד דבר שאסור לכם לפספס בביקורכם בגיים זון, סימולטור 7 מימד  (ממוקם בכניסה למבנה של הסינמה סיטי) המקרין  מגוון סרטים מתחלפים באורך הנע בין 6-15 דקות לסרט. הכניסה לסימולטור מותרת מגיל 4 בליווי מבוגר או מגיל 6 ללא ליווי.
בתוך הסימולטר ישנם 8 כיסאות הבנויות על במה הנעה בתיאום עם הסרט כולל אפקטים של רוח, גשם, שלג ועוד..
מדובר בחוויה לכל גיל והגמד מחמד הפחדנית שלי שלא הסכימה במבט ראשון להכנס לסרט ונאותה לעשות זאת רק אחרי שכנועים רבים. ואז לא רצתה לעזוב את המקום עד שלא ראתה סרט נוסף.


רוצים לחגוג יום הולדת, בר\בת מצווה במקום הכי שווה בעיר?
במיוחד בשבילכם ב- GAME ZONE מציעים חבילת יומולדת עם המון אטרקציות והפתעות!
במתחם הגיים זון יתחמו עבור בעלי השמחה חדר פרטי עם קישוטים, בלונים, הגברה ואפקטים של תאורה.
החגיגה ב"גיים זון", כוללת טקס יום הולדת חגיגי המתקיים ברחבה במתחם עם מפעיל של הגיים זון, מוסיקה, הדלקת נרות על העוגה, אוכל וממתקים. ניתן להזמין מגוון כיבודים לבחירה – פיצה, נקניקיה בלחמנייה, שניצלונים עם צ'יפס, שתייה וכן מגוון ממתקים. בסיום המסיבה יקבלו הילדים מארז הפתעה חגיגי המכיל ממתקים, צעצועים וגם שובר מתנה לבילוי חינם באחת האטרקציות בגיים זון בביקור הבא.
מחיר חגיגת יום הולדת: החל מ-45 ש"ח לילד.

שעות פתיחה: כל ימות השבוע בשעות  15:00 - 22:00.
סניפים: ראשון לציון, סינמה סיטי, רח' ילדי טהרן 3, טל': 03-9412272   
נתניה, קניון עיר ימים, רח' רח' בני ברמן 2 פולג, טל': 09-7734477
לפרטים נוספים game zone
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה