יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

רשת האופנה לילדים kiwi מציגה קולקציית חורף 2015/16




לקראת הסתיו המציץ מעבר לאופק מושקות בימים אלה קולקציות חורף בחנויות.
בביקור בחנות של רשת האופנה לילדים KIWI שמחתי למצוא קולקציה עשירה בצבעים מגוונים
ואף לא מעט פריטי לבוש שחורים ושיקיים במיוחד.
המגוון הרחב של פריטי הקולקציה מאפשר שילובים מעניינים, באמצעות חומרים שונים ופריטים בשכבות, המתכתבים עם הטרנדיים האופנתיים והבולטים של מעצבי אופנה מובילים.  

ניתן למצוא בקולקציה מספר פריטי שכבות שיככבו העונה: סריג על חולצת אריג מכופתרת עם צווארון מבצבץ, טוניקה מודפסת ומעליה ווסט דמוי פרווה, ג'קטים ועליוניות במגוון בדים רכים ואופנתיים, סווטשירטים מבדים רכים ועדכניים, עם מגוון מעניין של טלאים, אותם ניתן לשלב עם פריטים אשר יוצרים מראות מפתיעים ולא קונבנציונליים ועוד. 

קבוצות הקולקציה לפי קבוצות גיל:
קולקציית הבנות: קולקציה אופנתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים ומעניקה להם פרשנות שמתאימה לילדות, תוך דגש על קו נוח  ולביש. הקולקציה מציעה:  חולצות בשילובי בדים וטקסטורות, כגון משבצות ודפוסים מנומרים על גווניהם, שילוב דמוי עור בדיטיילים, חולצות וטוניקות בגזרות  שונות, טייצים ומכנסיים ממגוון בדים, בשילובי דמוי עור במראה בוגר ועדכני, סווטשירטים מבדים רכים עם מגוון מעניין של טלאים, חצאית תחרה  ועוד.  בנוסף, ניתן למצוא שמלות חגיגות העשויות ממגוון בדים, כגון: שיפון, תחרה וטול והכי חשוב בגזרות "מסתובבות" שילדות אוהבות.
בתחום הג'ינסים,  מבחר סוגי שטיפות מעניינות וגזרות מתוחכמות. כמו כן, קיים שימוש בבדים דמויי ג'ינס. גם כאן, שילובי הבדים מתכתבים בהתאמה עם החלקים העליונים, כמו: מכפלת משובצת בג'ינס, שמתאימה לחולצת אריג משולבת שיפון משבצות.

קולקציית בייבי בנות : קולקציה טרנדית ללא פשרות על נוחות ואיכות. ניתן למצוא: סווטשירצים מבדים נוחים ורכים ללבישה, בשילובי תחרה ובדים רכים עם טקסטורות מדליקות. במכנסיים: בדים דמויי ג'ינס נעימים ללבישה, אשר מקבלים אפקט שטיפה כג'ינס, אך יחד עם זאת התחושה כאילו לובשים מכנס טרנינג. עוד בקולקציה: טוניקות בהדפסים מנומרים, טייצים מבדים מגוונים בהדפסים שונים מותאמים לטוניקות, מכנסיים וחצאיות בבדים שונים, שמלות "מסתובבות" חגיגיות מבדים אלסטיים ומגוון בדי טול ושיפון ובנוסף, קולקציית MARINE בהשראת עולם הים.

קולקציית בנים: הקולקציה מותאמת  בגזרות, בצבעוניות ובהדפסים, לטווחי הגיל השונים. חולצות בדפוסי פסים בצבעוניות עשירה, חולצות מכופתרות בבדי משבצות מדליקים, הם הטרנדים השולטים בקולקציה זו, לצד מגוון רחב של מכנסיים בגזרות שונות בצבעי כחול נייבי, אפור וג'ינס. גם כאן ניתן לשחק במראה השכבות, לדוגמא: אפודה מעל חולצת פולו, עם ג'קט מעוצב להשלמת הלוק. המכנסיים אופנתיים בשילובי בדי סריג נוחים.
בתחום הג'ינסים הקולקציה רחבה ומגוונת. הבדים דמויי הג'ינס, נוחים ונעימים ללבישה וניתן לשלבם בקלות, עם שלל החולצות המוצעות בקולקציה.

קולקציית בייבי בנים: הקטנטנים כמו הגדולים, זוכים לג'ינסים בגוונים שונים, מכנסי טרנינג, חולצות מכופתרות עם הדפסי פסים, משבצות ושילוב טלאים במרפקים, חולצות טריקו מודפסות, ז'קט טרנינג עם קפוצ'ון למראה אורבני מדליק, בגדי גוף אופנתיים בשילובי בדים, כגון: משבצות ובדי אריג דקים, אוברולים בבדים נוחים, אך יחד עם זאת משולבים עם בדי אריג משבצות ודמוי ג'ינס מקולקציית הבנים הבוגרים.

טווחי המידות: בייבי: 0-2/3 בנים ובנות: 4-14

טווח המחירים:
שמלות, החל מ: 59.90 ₪
ג'ינסים, החל מ: 59.90 ₪
גרביונים, החל מ: 14.90 ₪
טייצים, החל מ: 2=40 ₪
מכנסי אריג, החל מ: 59.90 ₪
חולצות אריג, החל מ: 39.90 ₪
מגוון פריטים לתינוקות, החל מ: 3=50 ₪
מגוון חולצות ומכנסיים לילדים, החל מ: 2=50 ₪

ולקראת החגים רשת קיווי יצאה במבצע חמים ומפנק, כל קולקציית החורף ב20% הנחה.


קיווי הינה רשת צעירה בתחום אופנת בגדי התינוקות והילדים בישראל. המותג נוסד בשנת 1993 ונחשב כיום לאחד המותגים המובילים והאהובים בתחום אופנת בגדי תינוקות וילדים.
כיום, מונה הרשת כ-55 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר מובילים ועד סוף שנת 2015 צפויים להיפתח כ- 10 סניפים נוספים.
 
לצפיה בקולקציה וברור סניפים - רשת kiwi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה