יום שלישי, 29 ביוני 2021

אסם- נסטלה מפתיעים בטעמים אסייאתים

 

מתגעגעים לטעם ולניחוחות של אסיה והמזרח? חולמים על הימים היפים של הטיול הגדול ונשארים עם טעם של עוד בפה?

חברת אסם-נסטלה מנגישה לנו את הטעמים והארומה של המטבח האסייאתי ומשיקה את רוטב לטיקה מסאלה

מנת הטיקה מסאלה היא מנת הדגל המסורתית, מוכרת ואהובה מאד במטבח ההודי, מנה בעלת טעם עשיר ואותנטי, שכבשה את העולם בקסמיה. מדובר בעוף מבושל היטב ברוטב מסורתי ייחודי שלא כולם מצליחים להגיע לאיזון טעמים הנדרש כדי שהמנה תהיה טעימה ואותנטית בדיוק כמו במקור. לצורך כך משיקה אסם את הרוטב הייחודי במתכונת קלה להכנה מיידית - להוסיף, לבשל ולהגיש.

כחלק מהמגמה של אסם נסטלה לסייע לצרכן הביתי לבשל בבית כמו במסעדות הטובות ביותר- הרוטב החדש מכיל בתוכו עגבניות, שום, ועשיר בתבליני מסאלה מהמטבח ההודי. הוא בעל תווית נקיה, כלומר - כל הרכיבים איכותיים ומוכרים בכל בית. המוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה ברחבי הארץ. הרוטב יסייע לצרכן לדייק בטעמים ולהגיע למרקם ולאיזון הראוי. כך בלי מאמץ ניתן להגיע לתוצאות קולינריות מרשימות וטעימות. 

הרוטב החדש לטיקה מסאלה מצטרף לסדרה האסייתית הקיימת שמנגישה את המטבח האסיאתי לבשלנים הביתיים, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. הסדרה כוללת חמישה רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב בנוסח סצ'ואן ורוטב לפאד תאי. 

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: " אנחנו באסם נסטלה גאים להוביל קו חדשני בכל מגוון המוצרים שלנו, החל מהמוצר הבסיסי ועד לרטבי התיבול, הכל על מנת לסייע לצרכן שלנו לבשל אוכל בריא וטעים ברמה של מסעדה – בלי מאמץ ובלי צורך לצאת מהבית בקונספט של להוסיף, לבשל, להגיש. הרוטב החדש פותח במיוחד לישראלים שלא מתמחים בבישול הודי אך אוהבים ומעוניינים בטעם הזה והוא מצטרף לסדרה קיימת שנחשפה לצרכן הישראלי והתקבלה באהבה. הסדרה האסייאתית היא סיפור הצלחה, כובשת בטעמים ובדיוק שלה 40% משוק רטבי התיבול האסייאתים, אנו שמחים להיות חלק חשוב מהמטבח של הצרכנים שלנו, להוביל טרנדים חדשים ולהיענות לצרכים חדשים ומגוונים". 

למתכונים כנסו לאתר בישולים: bishulim






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה