יום חמישי, 3 ביוני 2021

חדש על המדף מבית סנו

 


חברת סנו המתמחה בייצור, שיווק והפצת מוצרים בתחום הניקיון, אחזקה, נייר, קוסמטיקה וטואלטיקה מציגה מבחר מוצרים חדשים המצטרפים למגוון הרחב של מוצרי החברה שעושים לנו את החיים הרבה יותר קלים ונקיים.


מבשמי אויר סנו מוד בניחוחות חדשים: 

נרסיסוסNARCISSUS  ו- ליידי קוקו LADY COCO

סנו מוד המותג המוכר והאהוב לבישום הבית משיק ניחוחות חדשים ומפתיעים: נרסיסוס ו-ליידי קוקו.

הניחוחות החדשים בסדרת סנו מוד, נרסיסוס וליידי קוקו מבשמים את הבית בניחוחות ייחודיים ומצטיינים בעוצמתיות ובאווירה היוקרתית שהם משרים. הבשמים החדשים לבית פותחו בהשראת הבשמים המפורסמים והאהובים, שזכו להכרה בינלאומית.

 הניחוחות החדשים של סנו מוד המושקים במהדורה מוגבלת יעניקו לחלל הבית ניחוח יוקרתי ועוצמתי ממש כמו בושם אמיתי.

להשיג ברשתות השיווק, מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 ₪



מתז 99.9% לניקוי וחיטוי חדר האמבטיה

לניקוי והשמדת חיידקים ולשמירה על ההיגיינה בחדר הרחצה

סנו משיקה את מתז 99.9% לחיטוי וניקוי חדר האמבטיה, המסיר ביעילות כתמי סבון, אבנית ושאריות סבון בחדר האמבטיה ללא צורך בשטיפה לאחר השימוש ומשמיד 99.9% מהחיידקים.

 בחדר האמבטיה, המקום בו אנו שומרים על ניקיון והיגיינה אישית, יש תנאים אידאליים להתפתחות חיידקים ולהצטברות לכלוך ואבנית ולכן חשוב שננקה ונחטא אותו לעיתים קרובות. המקלחת עלולה להישאר עם שאריות הסבון, הכיור עם שאריות משחת השיניים, האסלה, הברזים, המקלחון ומה לא? אנו נמצאים בתדירות גבוהה בחדר האמבטיה והשירותים ולכן חשוב להקפיד על ניקיון באופן קבוע, רצוי עם חומרים ייעודיים שינקו ויבריקו בקלות מגוון רחב של משטחים וכלים הנמצאים בחדר האמבטיה.

 על מנת לאפשר חיטוי קל ומהיר פיתחו בסנו את סדרת 99.9% שנבדקה ונמצאה יעילה בהשמדת 99.9% מהחיידקים וביניהם חיידקים בלתי רצויים כמו אי קולי, ליסטריה ומגוון חיידקים נוספים.

מתז 99.9% לחדר האמבטיה מצטרף לכל מוצרי סדרת 99.9% אשר כולם נבדקו במכון למיקרוביולוגיה ונמצאו יעילים בהשמדת 99.9% מהחיידקים. 

לתרסיס ריח רענן של ניקיון והוא מותיר את המשטחים שנוקו מבריקים, נוצצים וללא סימני מריחה וניגוב. 

להשיג ברשתות השיווק, מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 ₪



בנוסף, חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים,שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן. למידע נוסף היכנסו לאתר: sano

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה