יום שלישי, 15 ביוני 2021

עוגיות אחוה, טעם של אפייה ביתית ללא תוספת סוכר

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: עוגיות ללא תוספת סוכר במילוי בטעם תות. העוגיות החדשות מבית המאפה של אחוה עשויות מבצק פריך, נימוחות בפה וטעימות להפליא, בטעם של אפייה ביתית. העוגיות בצורת כותרת פרחים ובמילוי תות – ללא תוספת סוכר. העוגיות משווקות באריזת נוחות המכילות 350 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה והן נהדרות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.


 בתוך כך מודיעה "אחוה", כי החליטה לפעול בניגוד לגל ההתייקרויות של מוצרי המזון, והיא מוזילה את מגוון מוצרי המאפה מתוצרתה בשיעור של כ-10%. בין המוצרים המוזלים, עוגיות מיני מרוקאיות באריזת 500 גרם, עוגיות כתר ריבה, דקליות ב - 3 טעמים, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות גרנולה יימכרו במחיר ממוצע לצרכן של 7-9 ₪ בלבד.

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה. אנו שמחים להביא לצרכן מוצרי מאפה חדשים וטעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר השווה לכל כיס".

להשיג ברשתות השיווק המובחרות (למעט רשת רמי לוי).

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7-9 ₪.




 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה