יום שבת, 12 ביוני 2021

רואים עולם עם אסם, סדרת מנה חמה בטעמי עולם

הקורונה כבר כמעט מאחורינו אבל עד שהחיים יחזרו למסלולם התקין ועבור כל מי שהתגעגע לטעמים ולניחוחות של חו"ל אסם משיקה סדרה חדשה של מנה חמה - מנה חמה בטעמי עולם.

הסדרה החדשה מביאה עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא סדרה טעימה, איכותית וקולינרית, ותאפשר לצרכנים הישראלים לטייל בעולם בכמה דקות הכנה בלבד!  

הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האתני:

מנה חמה הודי- אורז בקארי

מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון אלפרדו

הסדרה החדשה "מנה חמה טעמי עולם" לוקחת את הצרכנים לטיול ברחבי העולם עם טעמים חדשים ומפנקים. הסדרה יוצאת באריזה עם צבעוניות חדשה ומיוחדת, בצבע סגול, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ.

מוצרי הסדרה החדשה קלים להכנה כמו כל מוצרי המותג ולכן הם מעולים לאכילה בפיקניקים, בטיולים שנתיים, בצבא, במחנות נוער, בעבודה וכמובן גם בבית כשבא לאכול משהו טעים, חם ומנחם במהירות ובקלות.

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו באסם-נסטלה מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ. אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה ובהמשך נשיק טעמי עולם נוספים"

 

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה