יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

החורף שייך לצעירים...רשת TNT מציגה: קולקציית סתיו-חורף 2018-19


 
בשיאו של יום סוער וגשום רשת האופנה לצעירים TNT השיקה את קולקציית סתיו חורף 2018-19 המתאפיינת במוצרי בייסיק עם נגיעות של הטרנדים הבולטים לעונה הקרה, בשלל השראות וסגנונות, צבעוניים שכולם מדברים בשפה משותפת אחת, אופנת רחוב.

מעצבי הבית של רשת TNT מאמינים שבעידן בו אנו חיים,  מה שקורה ברחוב מבחינה אופנתית חשוב ומעניין יותר ממה שקורה על המסלול. יותר מזה, אם בעבר מעצבי העל נחשבו לקובעי הטרנדים ומובילי הדעה, ניכר שהיום הם עצמם מושפעים מהלך הרוח האופנתי של הרחוב ומגיבים בהתאם.

בין דגמי הקולקציה הבולטים ניתן למצוא מגוון רחב של ג'ינסים עם חידושים מעניינים, גוונים חדשים וגזרות מחמיאות. ליין הדנים של המותג מתבסס על הדעה שג'ינס מתאים לכל... ובעיקר לטי שרט הנכונה. הרשת מציעה מגוון ג'ינסים רחב בכל הסגנונות החל מקרעים וניטים ועד חלקים וקלאסיים, גבוהים ונמוכים, בכל מנעד צבעי הכחול- שחור. 

הטי שרט שנחשב לפריט האל זמני והנצחי בארון מתורגם העונה ברשת TNT  במספר וורסיות, דגמים וצבעים: עם הדפסים גיאומטריים והדפסים צבעוניים, כאלו שנוטות לחולצת בטן וכאלו צמודות שמגיעות עד קו תחילת המכנס, טי שרט עם שרוולים צמודים ורחבים ועוד. 


בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של סריגים דקים וסריגי OVER SIZE שנכונים לכל הופעה, הסריגים קיימים במנעד צבעים רחב וססגוני. מכנסיים וקפוצ'ונים איכותיים מפוטר המשלבים אלמנטים מדליקים המתכתבים עם אופנת הרחוב כמו: כיתובים גיאומטריים, גומי, רוכסים ועוד. מעילים ממגוון חומרים עם פרווה או בלי, מעילי ניילון, מעילי פוך, מעילים עם רוכסנים גדולים, עם כובעים גדולים ועוד.




החדשות ברשת TNT: לראשונה ייכנסו מותגים מובילים בינלאומיים, כאביזרי אופנה משלימים,  כמו: תיקי ג'אנס ספורט, נעלי אדידס, וואנס, לאקוסט  וכן  ישולבו אביזרי אופנה רבים כמו:  גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.



בקולקציה פריטים ממידה 22-34 לבנות וממידה 24 עד 36 לבנים. בשאר פרטי הלבוש ממידה 0 ועד מידה 3 לבנות ומידה 5 לבנים.


מחירים לצרכן: ג'ינסים: החל מ -99 ₪, טי שרט החל מ- 50 ₪, חולצות מכופתרות החל מ- 99 שח, מעילים החל מ- 149 שח, סריגים החל מ- 99 ש"ח, פוטרים החל מ- 89 שח, כובעים החל מ- 99 שח,  סניקרס החל מ- 149 ₪, תיקים החל מ- 149 ₪, גרביים החל מ- 19 שח.  



לצפיה בקולקציה וברור סניפים: רשת TNT








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה