יום שני, 1 באוקטובר 2018

חדש על המדף - אוקטובר 2018


לואקר פיקולו
מותג הפרמיום לואקר מרחיב את משפחת מוצריו ומשיק: לואקר פיקולו, מאגדת וופלים ממולאים בקרם עשיר ומצופים שוקולד איכותי מעולה. מאגדת לואקר פיקולו החדשה מכילה 4 חטיפי וופל במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב. לואקר פיקולו מתאים כחטיף לבית הספר, כפינוק טעים במיוחד לארוחת ביניים  או כנשנוש במהלך היום. יתרונם הגדול של חטיפי לואקר פיקולו הינו בכך שכל חטיף מכיל 92 קלוריות בלבד. כמו כל מוצרי לואקר, גם לואקר פיקולו החדש אינו מכיל צבעי מאכל, ללא חומר משמר וללא שומן טראנס. להשיג בכל סניפי רשת שופרסל, מחיר מומלץ: כ- 10₪.  


סדרת הקיץ של פריגת
פריגת, המתמחה בייצור משקאות ומיצים איכותיים המכילים רכיבי פרי, מציגה בנוסף לטעמים האהובים והקלאסיים שני טעמים חדשים שירעננו לכם את הקיץ ויגוונו לכם את היום: פריגת טרופי בשילוב פירות אקזוטיים, ופריגת גויאבה. המשקאות החדשים יושקו בבקבוקי 1.5 ליטר. בנוסף, פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.
בונז'ור ולתנור
סדרת "בונז'ור ולתנור" מתרחבת עם השקתם של שלושה טעמים מפתיעים וטעימים המצטרפים לסדרה: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים. "בונז'ור ולתנור" היא סדרת מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית המאפשרים לצרכנים לאפות מאפי שמרים טריים וטעימים בבית. הטעמים החדשים מצטרפים לטעמים הקיימים הכוללים: רוגלך שוקולד, עוגת קראנץ, חלה מתוקה ופוקצ'ה דגנים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. 


חגיגה נטולת גלוטן
חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, יוצא בשורת מבצעים והנחות ברשתות השונות על הלחמים הטריים ללא גלוטן: לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו. הלחמים של "שר" מגיעים באריזה ייחודית אשר פיתחו מעבדות החברה, השומרת על טריות הלחם ומונעת את הצורך בהקפאה. הטכנולוגיה הייחודית הינה בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים של שר בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם מקמח רגיל. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע המובחרות, מחיר מומלץ: כ-13.90 ₪.



נתחי סויה דמוי עוף של טבעול
מענה טעים במיוחד מציגים בטבעול עם השקתו של המוצר "נתחי סויה דמויי עוף". נתחי סויה דמויי עוף מספקים חווית מרקם וטעם פורצי דרך ומהווים תחליף טעים וטבעוני לעוף. נתחי הסויה בעלי מרקם הדומה לנתחי עוף אמיתיים ומתאימים למגוון תבשילים קולינריים צמחוניים, ביניהם: מוקפצים, תבשילי עוף, סלטים הכוללים נתחי עוף, או כל מנת נתחי עוף אחרת. נתחי סויה דמויי עוף הינו מוצר טבעוני המכיל 6 מרכיבים בלבד (מים, חלבון סויה, שמן קנולה, חומץ, תמצית שמרים ומלח) והם מהווים מקור לחלבון מן הצומח: 21.6 גרם חלבון ב- 100 גרם (כאשר מקובל לקבוע כי ב- 100 גרם עוף יש כ- 23 גרם חלבון). להשיג בכל רשתות השיווק.


ממרח חרובים
חברת בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה ממרח חדש, בריא וטעים, ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה. להשיג ברשתות שופרסל גרין, יינות ביתן, מגה בעיר, טיב טעם, ויקטורי, חצי חינם, מרכז מזון, מחסני השוק ורשת אניס, מחיר מומלץ: כ-19.90 ₪.


אותיות אכילות
חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה שני מוצרים חדשים מבית המותג "עלמה": אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים שני דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0-9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי. להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ ובאתר חברת גילרו: https://gilro.co.il/, מחיר מומלץ: כ- 19.90 ₪.


אביב ירוק- סודה לשתיה
מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" משיק סודה לשתייה, 100% טהורה, ללא אלומיניום או חומרים מונעי התגיישות. הסודה לשתייה מיוצרת בתאגיד הבין-לאומי "סולווה" ((SOLVAY הנושאת תקן ISO 22000 לניהול מערכות בטיחות מזון. באפייה משמשת הסודה לשתייה כחומר מתפיח מאחר שהיא מתחילה לפעול מיד כשהיא באה במגע עם חומר חומצי כלשהו (דבש, שוקולד, קקאו, יוגורט, שמנת רגילה, מיצי פירות ועוד), יש להוסיפה לבצק סמוך ככל האפשר לזמן האפייה. בבישול משמשת הסודה לשתייה לנטרול חומציות כמו למשל של עגבניות ברוטב על בסיס עגבניות, או של חומציות הדבש בעוגת דבש. הסודה גם משמשת לריכוך בשר ולקיצור זמן הבישול של קטניות יבשות, כמו גם לריכוכן ולהפחתה של תופעות הלוואי שלהן. להשיג בחנויות הטבע המובחרות, מחיר מומלץ: כ-16 ש"ח לאריזה במשקל 200 גרם.
  
פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא
חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה פסטה ייחודית, מיובאת מאיטליה, פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא אורגני. הפטוצ'יני (פסטה שטוחה ורחבה) מכיל אך ורק קמח כוסמין מלא ואורגני ומים. טעמה של הפסטה עשיר וצבעה ענברי. הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האורגניות של תבואות, בהן פסטות מקמח דורום מלא, פסטה מקמח קמוט, פסטה העשויה משילוב של קמח כוסמין, קינואה ועדשים, ועוד. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ, מחיר מומלץ: כ- 18.90 ₪ לאריזה של 250 גרם.


סדרת נטורינה
שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת את סדרת נטורינה, הכוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. מוצרי הסדרה בעלי יתרונות רבים והם אינם מכילים שומן מוקשה, חומרים משמרים ושומן טראנס. המוצרים טבעוניים ומועשרים בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובעלי מרקם חלק ונוח לעבודה. מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ, מחיר מומלץ: כ- 7 ₪ לאריזת 200 גרם.
Cider Vinegar

חברת תוספי התזונה האמריקאית NOW, מהמובילות בעולם בשוק תוספי התזונה מציעה כמוסות  Cider Vinegar- "סיידר ויניגר": פורמולה ייחודית המבוססת על חומץ תפוחים ורכיבים נוספים שיכולים לסייע, על פי הרפואה הטבעית, בניהול משקל תקין. הפורמולה של הכמוסה מכילה חומץ תפוחים שלפי הרפואה הטבעית נחשב לזרז טבעי, המסייע לפעולת העיכול ולזירוז חילוף החומרים. בנוסף לחומץ תפוחים, מכילה הפורמולה רכיבים נוספים היכולים להשפיע על תהליך העיכול, ובהם: סיבים תזונתיים (גלוקומנן ואשכוליות) התורמים לתחושת שובע ומסייעים לפעילות תקינה של המעיים, אצות ים וויטמין B6 המשפיעים על חילוף החומרים, כרומיום התורם לאיזון רמת הסוכר בדם ולהפחתת התשוקה למתוק ולציטין סויה המסייע לפירוק שומנים. להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים, מחיר: 140-170 ₪ (לאריזה של 180 כמוסות).



ממרח טחינה עם דבש
אומנם ראש השנה כבר מאחורינו אבל חובבי המתוק ששומרים על אורך חיים בריא ישמחו להכיר את המוצר הטעים והחדשני שמציגה בפנינו חברת אחוה, ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח מתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות. ממרח טחינה עם דבש מצטרף לסדרת הממרחים של אחוה הכולל: ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר. להשיג ברשתות השיווק המובחרות, מחיר מומלץ 8-11 ₪.





  
קרדיט צילום: יח"צ, יח"צ חו"ל, נוטרי קר, לירן אגסי, אפרת אשל, שי נייבורג, טפו טאץ, אייל קרן, נוטרי קר, יעל האן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה