יום שני, 29 באוקטובר 2018

חדש על מדף הספרים - נובמבר 2018



הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה
מייסד ומנכ"ל "בית הספר לזוגיות הגפן", אוריאל וינברגר, משיק בימים אלא את ספרו החדש בהוצאת מדיה 10, "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה" ומביא עמו בשורה חדשה של עשייה ועזרה לרווקים ליצירת זוגיות, המבוססת על שינוי אמונות ודפוסי התנהגות. הספר "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה הוא ספר לרווקים ורווקות, שרוצים להתחתן באושר בקרוב, ומרגישים חסרי אונים מול המיתוסים הנפוצים, כמו "לצאת ולצאת" כי "זה רק כוס קפה" ו"אין להם מה להפסיד". האמת היא שהמיתוסים הללו שוחקים אותם ואת האנרגיה שלהם, ולא מביאים לתוצאה המיוחלת. בספר זה לומדים את הדרך, שממקדת את האנרגיה בכיוון הנכון ומביאה לתוצאה של זוגיות מאושרת וחתונה. זהו תהליך שחלקו הוא תהליך לימודי של ידע חדש, וחלקו תהליך פנימי של רתימת תת-המודע להצלחה וכיוון מדויק של הכוחות הפנימיים לכיוון הרצוי.
 להשיג ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה – מדיה10
דב נמלים נתקע על העץ
"דב נמלים נתקע על העץ" מאת מקס ג'ונסון, בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר מקסים ומושלם לכל הילדים שמתחילים לספור בכוחות עצמם. דב נמלים נחמד אחד נתקע על העץ. כל מיני חיות משונות מגיעות כדי לעזור לו לרדת. חלקן מנסות לטפס על העץ, חלקן מנסות לתת עצות מלמטה וחלקן סתם מסתובבות ולא עושות כלום. אבל אף אחת מהן לא מצליחה לגרום לדב הנמלים לרדת מהעץ. האם דב הנמלים המסכן יישאר על העץ לעולם? האם תוכלו לספור את כל החיות שמנסות לעזור לו? 
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: סימן קריאה, מחיר: 78 ₪.
מתוק ובריא
בספר הבישול "מתוק ובריא" מאת השפית ועיתונאית המזון אביגיל מייזליק, בהוצאת "דני ספרים" מחברת השפית המוכשרת את החוויה המענגת של עולם המתוקים עם מוצרי הבריאות העדכניים ביותר. ללא מוצרי חלב, ללא סוכר לבן או חום, מקמחים מלאים בלבד ואף מתכונים ללא גלוטן. בהתלהבות ובכישרון רב יוצרת אביגיל מייזליק מתכונים מופלאים של עוגות, עוגיות, ממתקים, גלידות ומנות אחרונות, שהם הכי מפנקים וטעימים שיש, מבלי לפגוע בעקרונות התזונה הנכונה. זוהי ההזדמנות שלכם להכין גלידת מגנום שוקולד, עוגת שכבות פיסטוק, מוס נוגט בציפוי גנאש ועוגיות שוקולד צ'יפס, ולהפוך את עולם הבישול הבריא לחוויה קולינרית עשירה, מלאת ניחוחות וצבעים.  להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: סימן קריאה  , מחיר 128 ₪.
מה שטוב לפילים
מה שטוב לפילים מאת מרגלית בר לב, בהוצאת הספרים "אוריון", הוא רומן מעניין ומרתק, המציב תהיות מאתגרות, זורע ספק סביר בדבר צדקת הדרך, התנהלות וההנהגות בישראל לאורך כל שנות טרום המדינה ועם הקמתה, דרך הכיבוש וההתנחלות. אולי אפשר היה - ועדיין לא מאוחר - לפעול אחרת. הוא גם מציע דרך הבראה וריפוי ושיקום היחסים עם ערביי הארץ הזאת ועם אלה שבשכנות: דרך לשלום. שָׁלוֹמוֹן הַרְטְפִילְד, גיבור הרומן הוא אידיאליסט - התגשמות הציוני והחלוץ הישראלי. דמות מורכבת, המתמודדת וגם יכולה עם זוועות וקשיים ב'שואה' בהונגריה, ובישראל במהלך 'מלחמת השחרור' עם נפילתו בשבי המצרי. אך הקרב האמיתי שלו, והקשה מכולם, המתנהל עד יומו האחרון, הוא מאבקו הפנימי, נוכח הכרסום הבלתי פוסק בערכים בהם האמין כאדם וכיהודי דתי: ערכים הגלומים בציונות ובאמונה הדתית. הוא מתנודד בין הריסות חייו, ובין זהויותיו: קעקועו בשואה, ולאחריה - כשהוגדר והונצח כ"בוגד". גם המסתורין על אודות היעלמותו המתמיהה של אביו, כשהיה בן תשע, רודף אותו כל חייו, והחיפושים אחריו שזורים בחייו באירופה ובארץ, עד הסוף המפתיע. 
להשיג בחנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: אוריון  
"Israeli Business Culture" (תרבות ישראלית עסקית) מאת אוסנת לאוטמן, מומחית לתרבות ישראלית עסקית ולפער עם תרבויות אחרות, יצא במהדורה שנייה, עדכנית ומורחבת. הספר הוא מדריך פרקטי ראשון מסוגו, בשפה האנגלית, המסייע למקסם את פוטנציאל העבודה של ישראלים עם עובדים/ספקים/לקוחות מתרבויות אחרות. הוא מיועד לעובדים בסביבה מרובת תרבויות עם שותפים עסקיים מעבר לים: עובדים ישראלים שעובדים בחברות בין- לאומיות או עובדים לא-ישראלים שמשתפים פעולה עם חברות ישראליות. הספר מכיל ידע רב שנאסף ונלמד מניסיון של מאות עובדים ומנהלים מהעולם והוא נותן כלים מעשיים למקסום הפוטנציאל בשילוב עובדים ישראלים עם עובדים מתרבויות אחרות. הספר מיועד גם לאנשים שיש להם כבר ניסיון בעבודה בשוק הבן לאומי. הכלים לצמצום הפער, שנלמדים בספר, משתקפים לקורא באופן ברור, מקצועי ופרקטי וכתוצאה מכך, מתאפשרת תקשורת עסקית שיש בה הבנה עמוקה של הערכים בכל תרבות, בניית אמון, שילוב עובדים חדשים באופן אופטימלי ועוד
להשיג בחנויות הספרים ובאתר אמזון, מחיר: 98 ₪.
ממלכת חדי-הקרן – הנהר המכושף
הנהר המכושף הוא הספר רביעי בסדרת הספרים "ממלכת חדי-הקרן" מאת זאנה דיוידסון, בהוצאת "דני ספרים". הספרים בסדרה מיועדים עבור ילדים, העושים את צעדיהם הראשונים בקריאה ללא עזרה. הספר כתוב בשפה פשוטה ובהירה, המתאימה במיוחד לגילאי ראשית קריאה. בספר גיבורת הסדרה, זואי מגיעה לביקור נוסף בממלכת חדי-הקרן הקסומה, ושם היא מגלה לחרדתה שהאי מוצף כולו במים. היא לומדת במהרה ששוב מדובר באחת ממזימותיו של שאדו, החד-קרן המרושע, להשתלט על האי. זואי יודעת שעליה לעצור את השיטפון, ומהר. האם יחד עם חברתה אסטרה, חדת הקרן הצעירה והנאמנה, יצליחו שתיהן להציל את האי האהוב? 
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: סימן קריאה, מחיר: 78 ₪.   









               



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה