יום שבת, 6 באוקטובר 2018

neutrogena נותנים BOOST לטיפוח



בשורה משמחת לחובבות היופי והטיפוח מגיעה אלינו מבית המותג המוביל והאיכותי ניוטרוג'ינה. סדרת הטיפוח HydroBoost®, זוכת פרס מוצר השנה 2018 בקטגוריית טיפוח הפנים מתרחבת ואליה מצטרפים 2 מוצרים חדשים:

קרם ג'ל לעיניים
קרם ג'ל מעורר לעיניים - מסייע בהעלמת סימני עייפות, מכיל חומצה היאלורונית. התחילי את היום עם לחות מרעננת הפועלת ב-3 מימדים בכדי להעלים את היום העמוס מעינייך:
·        הזנה מיידית של לחות המחדשת את העור סביב איזור העיניים באמצעות נוסחת הג'ל ההיאלורוני ומחזקת את מחסום ההגנה של העור.
·        עוצמה של רעננות עם נוסחת הג'ל הקליל המעוררת עיניים עייפות, מסייעת בהעלמת סימני עייפות ובמקביל נספגת לתוך העור ואף מייצרת בסיס למייקאפ.
·        הקרם לוכד את הלחות בעור למשך 24 שעות ובכך שומר על גמישות העור ועל מראה עיניים רענן כל היום.

קרם לחות עם מקדם הגנה 25 SPF
קרם לחות והגנה SPF25 מכיל חומצה היאלורונית ואנטי אוקסידנטים.
הקרם מרווה במיידית את העור בלחות, מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור ומגן מפני גורמים סביבתיים וקרני UV המזיקים לעורך:
·        מרווה את העור בלחות ומחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור: הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית ומחדשת את העור בהזנה מיידית של לחות.
כמו כן, מחזקת את מחסום ההגנה של העור יום אחרי יום כך שהקרם מגן באופן אקטיבי כנגד גורמים סביבתיים.
·        מסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה: הפורמולה מכילה אנטי אוקסידנטים ומגינה על העור מפני נזקי הזיהום הסביבתי ושומרת עליו זוהר ורך.
·        הגנה מפני נזקי השמש: פותח עם Helioplex™ המספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש המזיקות אשר עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת של העור.


המוצרים החדשים מצטרפים ל- 7 מוצרי טיפוח נוספים הקיימים בסדרת  Hydro  Boost® המעשירים את העור בלחות באופן מיידי ומלווים את שגרת הטיפוח היומית בזמן הסרת איפור, ניקוי הפנים ושימוש בקרם לחות.
המוצרים בסדרה: ג'ל לחות לעור רגיל עד מעורב, ג'ל קרם לחות לעור יבש, תרחיץ ג'ל ניקוי, חלב פנים במרקם ג'ל, תמיסת מים מיסלריים ייחודית, תרחיץ גרגירים, מגבונים ייחודיים ועדינים.

לפרטים נוספים: neutrogena




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה