יום שבת, 13 באוקטובר 2018

מסכת LIQUICK מבית promise



מרגישה שעור הפנים שלך קצת עייף וחסר ברק? אוהבת את התחושה, המראה וניקיון של עור הפנים אחרי השימוש במסכה אך לא אוהבת את תחושת הכובד שהמסכה יוצרת ואת הקושי בלהסיר אותה? בדיוק בשבילך ובשבילי חברת promise משיקה את ,LIQUICK מסכת הטיפוח הראשונה בעולם בעלת מרקם נוזלי מהפכני שמטריפה את עולם הביוטי. הפורמולה החדשנית של מסכת  LIQUICK מאגדת בתוכה ריכוז גבוה של רכיבי הזנה וטיהור העור, אשר משפיעים באופן מידי ועוצמתי כבר מהשימוש הראשון. ומעניקים מראה עור חלק ומואר שמרגיש ונראה מושלם, בכל פעם מחדש. המרקם הנוזלי הייחודי, נמרח בקלות וברכות על עור הפנים ומאפשר כיסוי אחיד ואפקטיבי במיוחד, ומותיר תחושה קטיפתית. מסכת  LIQUICK: מנקה ומטהרת את העור תוך 5 דקות בלבד, מסייעת במניעת פצעונים, ראשים שחורים ובכיווץ מראה הנקבוביות, מתאימה לשימוש יומיומי, מפנקת את העור במינרלים עשירים מבוץ ים המלח ומאזנת את מרקם העור ומעניקה בוסט של רכות ומראה זוהר ורענן.


את המסכה של פרומיס ניסיתי כמו תמיד בסופ"ש ונדהמתי לגלות שבאמת מדובר במסכה בעלת מרקם נורא קליל ונעים, קל למריחה וליצירת כיסוי מלא ואחיד על העור וכמעט חסר צבע שגרם לי לא להראות "מפחידה" בעיני דיירי הבית כמו בדרך כלל (-:  . לאחר כ-8 דקות ולאחר שהמסכה התייבשה על הפנים שטפתי אותה בקלילות ובלי הרבה מאמץ וצורך בשפשוף עד להסרה מלאה ונדהמתי לגלות שעור הפנים נותר רך, נעים למגע ובעל מראה רענן וזוהר אפילו יותר מלאחר שימוש במסכות אגרסיביות, אהבתי ובגדול. 

מרכיבי המסכה :
המסכה עשירה בבוץ טבעי ממעמקי ים המלח, הרכיב המטהר ביותר כולו מהטבע. הבוץ עשיר ב-21 מינרלים ייחודיים ובעל סגולות ריפוי ויתרונות קוסמטיים מוכחים, אשר מסירים תאי עור מתים ומשמשים כפילינג טבעי המעודד את זרימת הדם באזור. תמצית צמח הרוזמרין הנמצאת במסכה אחראית על נוגדי חמצון אנטי-דלקתיים המחזקים את מערכת ההגנה של העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. שמן מרווה ידוע כצמח בעל סגולות רפואיות המרגיעות, ומרככות ומסייע בטיפול בעור רגיש ומגורה שנוטה לאדמומיות. שמן לבנדר משמש כסרום אנטי-אייג'ינג טבעי ואנטי-דלקתי המסייע בטיפול בפגמי העור. תמצית פרח היערה, מנקה ומרגיעה עור מגורה ונלחמת בזיהומים. תמצית אלוורה ושמן החוחובה מחיים את העור, מחליקים, מזינים בלחות ומסייעים ביצירת תחושת רעננות.

להשיג בסניפים הנבחרים של רשת סופר פארם ברחבי הארץ,
באתר החברה-spromise-cosmetic 
ובאתר גילטי- guilty

מחיר- 149 ₪.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה