יום חמישי, 25 ביוני 2015

סופהרב מציגה פורמולה פרוביוטית חדשנית Bio-25 לשמירה על מערכת העיכול


אין מי שלא מכיר את התחושה הלא נעימה והדיי מציקה של נפיחות בבטן. המצב הזה שלו אני קוראת "בלון נפוח" גורם לנו לתחושת אי נעימות, לכבדות, למצב רוח ירוד וזה רק על קצה המזלג.
מפעם לפעם שאני מואסת בבלון הנפוח שלי אני מתחייבת בפני עצמי לשנות את התזונה שלי ולהוסיף לה יותר סיבים ומוצרים המכילים חיידקים פרוביוטים להסדרת של מערכת העיכול הקולקלת שלי.
לצערי אני קצת סנילית ואת ההבטחה לשינוי אני שוכחת דיי מהר ואז אני שוב מוצאת את עצמי במצב הישן של הכבדות בבטן.
לי ולאנשים הסובלים כמוני ממערכת העיכול חברת סופהרב מציגה פורמולה פרוביוטית חדשנית Bio-25 לשמירה על בריאות מערכת העיכול . כמוסה אחת קטנה של Bio-25 מכילה 11 זני חיידקים פטנטים איכותיים במינון מוגבר של 25 מיליארד בכמוסה אחת (להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים).
כל זני החיידקים בפורמולה נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים לטיפול בבעיות שכיחות במערכת העיכול.
החיידקים בפורמולת ביו-25 הינם בעלי חיות מקסימלית אשר מבטיחה את תפקודם היעיל והבריא של המעי. החיידקים שבקפסולה עוברים תהליך ייחודי של ציפוי כפול המורכבת מסיבים תזונתיים דבר המקנה להם עמידות בפני החומציות הגבוהה של הקיבה. ע"י נטילת כמוסה אחת ביום בזמן הארוחה אתם מבטיחים לעצמכם הקלה במקרים של עצירות, נפיחות ושלשול.
 

מערכת עיכול המתפקדת באופן תקין וסדיר מבטיחה מערכת חיסון חזקה. אורח חיים לקוי הכולל תזונה לא איכותית, סטרס, חוסר פעילות גופנית ושימוש ממושך בתרופות גורם לפגיעה בכמות החיידקים הפרוביוטים ולכן משבש את תפקודה של מערכת העיכול. כתוצאה מהפגיעה במערכת העיכול, נפגעת גם יכולתה של מערכת החיסון להגן מפני מזהמים. מצב זה מאפשר לחיידקים מחוללי מחלה ופרזיטים נוספים לשגשג במערכת העיכול ולגרום לתסמינים רבים הפוגעים באיכות החיים.
את כמוסות ביו-25 התחלתי ליטול לפני כיומיים וכבר במחרת היום הרגשתי את הבטן פחות לוחצת, השעיה בחדר השירותים היתה מהירה יותר.
 
כמוסת ביו-25 הינה בעלת תו Vegan-Friendly - והיא מתאימה לצמחונים ולטבעונים
 
מחיר מומלץ לצרכן : 146.5 שקלים ל-30 כמוסות, במבט ראשון המחיר קצת הרתיע אותי אבל בשורה התחתונה מדובר במחיר יומי המשתווה למחיר של צריכת גביע יוגורט אחד ביום.
את קפסולות ביו-25 ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי טבע הנבחרים.
 
לפרטים נוספים : סופהרב
 
 
 
 
 
 
 

תגובה 1: